23 grudnia 2020

23 grudnia, zaproszenie na świąteczne taboo i sprawozdanie z spotkania choinkowego



Jeśli komuś formularz się nie wyświetla lub wyświetla się nieprawidłowo to proszę wejść przez ten link: KLIK

Zaproszenie na wydarzenie


Sprawozdanie ze spotkania Choinkowego 
(to nie był dzień choinki!)

Organizator: Mesmera
Uczestnicy: Lekkoduch, Pancerniki, Sssssaassdgd#4787 3(A),  Jestem_ona#7797 3(A),  Kosmo#7692  3(A), Lilianka11#0000 3(A), Kana#2630 3(A), Smaczne_haribo#5926 1(A), Ev_yuko#9867 3(A), Anvella 2(A),  Naderia#0010 2(A),  Adrianeq1231#6785 3(A),  Tomoee 2(A), Chomiczkaxxx 3(A), Vixid#0964 3(A),  Adsana#1229 2(A), Iroshia#4669 1(A),   Asias1#1996 1(A), Wiewki 2(A), Stokrotka013 3(A),   Nirusia107#4198 3(A), Usagides#8166 2(A), Adsana 1(A), Zuziamicex 3(A),  
Goście: Kingapysia 1(A), Sebafrancuz 1(A), Ala_klopsik#9685 2(A), Shad 2(A)

Przywitanie
To był jeden wielki chaos. Dawno nie było aż tylu myszek w jednym miejscu. Doszło do 26 myszencji! Wszyscy mówili naraz i mało kto czytał co organizator ma do powiedzenia. Zaś organizator (czyli ja) poinformował iż pierwszym zadaniem jest przebranie się za choinki. W końcu to spotkanie choinkowe... 

Atrakcja numer 1 - ozdabianie choinki
Mapka, której użyłam jest autorstwa Beletch (jak to czytasz to jeszcze raz dziękuję w imieniu wielu myszek, które korzystały z twojej mapki :) )
Wszyscy wyciągnęli pisaki i wspólnymi siłami ozdobiliśmy choinkę. Shad udawała gwiazdę - choć twierdziła inaczej.
Większość osób miała już na sobie strój choinki. Powoli każdy oddawał głos na choinkę, która najbardziej przypadła mu do gustu.





Atrakcja numer 2 - świąteczna wycieczka
Gdy liczyłam sobie głosy to w tym czasie wyszliśmy na spacerek. Spacerek pełen podskoków, wspinaczki, sera. 
Podliczyłam głosy, jak tylko skończyliśmy zwiedzać świąteczny świat, ale jak zwykle zapomniałam ogłosić wyników. Dlatego ogłoszę wyniki tu na blogu. Jesteście ciekawi?
Najwięcej głosów zebrała Kosmo! Drugie miejsce zaraz za nią zajęła Kana. Gratuluję, jesteście pięknymi choineczkami. Zapewne każda myszka zabrałaby was do domu :3



Atrakcja numer 3 - wyścigi reniferów
Każdy chętny uczestnik miał dobrać się w pary. Jedna osoba z pary była mikołajem, druga reniferem. Wyścigi najbardziej spodobały się Adriankowi i Zuzi, którzy wiele razy stawali na torze, by się ścigać. Dzięki temu wygrali dość sporą liczbę razy :)
A oto uczestnicy wyścigów: Lekkoduch, Mesmera, Pancerniki, Kingapysia, Zuziamicex, Vixid, Kana, Kosmo, Chomiczkaxxx, Nirusia, Stokrotka (jak kogoś pominęłam to pisać!)







Pożegnanie
Ostatnie zadanie wysłać kartkę do drugiej osoby. Sporo myszek wyciągnęło kartkę z ekwipunku i skupiła się na rysowaniu bądź pisaniu życzeń. Uczestnicy byli bardzo kreatywni i wysłali dość sporą liczbę kartek. Na tym nasze spotkanie się zakończyło.




Dziękuję wszystkim za przybycie i udział w naszym spotkaniu :D

Kartki, które dostałam:












2 komentarze:

  1. ,,Wyścigi najbardziej spodobały się Adriankowi i Zuzi, którzy wiele razy stawali na torze,, - No sorry ale ja byłem częscią sanek więc jak mogłem nie brać udziału

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsza kartka to od Lekkiego:
    Rysunek siekiery z dopiskiem "Do lasu po choinkę", bezcenne XD

    OdpowiedzUsuń