29 stycznia 2021

Urodziny Magic

 Dzisiaj odbyły się urodziny Magic. Zebraliśmy się o godzinie 17.00 na mapce zrobionej przez Kosmo.
Organizator: Kana
Marzyciele: Magic 5(A), Asias1 1(A), Kosmo 3(A), Ev_yuko 3(A), Dragonlohha 1(A), Smaczne_haribo 1(A), Adrianeq1231 3(A), Feristen 2(A), Tyna6956 2(A), Adsana 3(A), Groot 1(A), 
Goście: Kicioraa543#0000 1(A), Hyolynsoyou1 1(A)
Na początku wspólnie przeszliśmy do modułu urodzinowego, gdzie złożyliśmy Magic najlepsze życzenia, a niektórzy nawet podarowali drobne prezenty.





Kiedy każdy wziął sobie kawałek tortu, przeszliśmy do modułów. Pierwszym z nich był wybrany przez solenizantkę #prophunt


Momentami było bardzo zabawnie, mnie najbardziej rozśmieszyło to, kiedy pomyliłam komendę na wiadomość ukrytą przed szamanem, przez co zdradziłam gdzie się schowałam. Na szczęście szaman był tak miły i mnie nie złapał, chyba że to nie było zamierzone...

Następnie przeszliśmy do modułu #drawbattle, gdzie naszym zadaniem było narysować najpierw rekina (bo Magic czasem chodzi w futrze rekina i rekiny skojarzyły mi się z solenizantką kiedy planowałam dzień), a w drugiej kategorii myszkę Magic. Obie rundy wygrała Ev_yuko zachwycając nas swoimi rysunkami.


Kolejną rzeczą jaką zrobiliśmy, było wypisanie rzeczy które kojarzą nam się z Magic. Odpowiedzi to były głównie smoki, a inne też były związane raczej ze zwierzętami. Kiedy pomysły nam się wyczerpały to przeszliśmy do dwóch ostatnich modułów, kolejno #discodance i #block. Na początku pierwszego z nich, nasza solenizantka dwa razy doszła do finału, jednak nie udało jej się w tamtej chwili wygrać, nastąpiło to kilka rund później. 


Dzięki supermocom oferowanym przez moduł, rozgrywka była ciekawsza, a także bardziej emocjonująca. 
Podczas drugiej z minigier, nasza gra była bardziej losowa, bo przecież to nie od nas zależało, kogo moduł wybierze do pojedynku z kolorowym kwadratem, mimo tego mam nadzieję że każdy miał okazję by sobie pograć.

Na tym zakończyły się urodziny Magic. Mam nadzieję że każdy dobrze spędził czas oraz jeszcze raz - wszystkiego dobrego Magic!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz