15 czerwca 2021

Chemiczny Dzień

 Organizator: Kana
Uczestnicy: Lilianka11#0000 3(A), Milka#6169 3(A), Smaczne_haribo#5926 3(A), Jestem_ona#7797 3(A), Sibo#4787 2(A), Marysia#8984 2(A)


Dzień rozpoczął się o godzinie 18.30. Planowałam zrobienie też doświadczeń na specjalnych mapach, ale niestety z efektami by nie wyszło.

Pierwszą atrakcją był quiz, najlepiej poradziła sobie w nim Lilianka11! Odpowiadała na... praktycznie każde pytanie, a na wszystkie poza dwoma - jako pierwsza (na te dwa pytania pierwsza odpowiedziała Hari). Na koniec quizu podałam uczestnikom zaszyfrowaną nazwę modułu. Szyfr polegał na tym, że podawałam nazwy różnych pierwiastków, z dopiskiem np. druga litera wzoru i po chwili udało się odgadnąć tą nazwę.

Modułem tym był #drawbattle, gdzie rozegraliśmy rundę na temat czegoś, co kojarzy nam się z chemią. Przez nasze błędy (pomylenie przycisków, zepsucie rysunku) w grze udział wzięły dwie osoby XD


Na koniec tego bardzo krótkiego dnia (chociaż wcale nie tak bardzo, bo przez quiz trwał on prawie godzinę!) zagraliśmy w grę podłoga to lawa.

Tak jak wspomniałam już na początku, dzień miał wyjść ambitniej, ale nie byłam w stanie znaleźć sposobu na przeprowadzanie doświadczeń, które były w planie. Mam nadzieję że każdy wykorzystał ten czas na tyle, ile mógł oraz, że uczestnicy nieco odpoczęli po całym dniu w szkole czy w pracy (nie wliczając quizu, gdzie trzeba było więcej pomyśleć XD)



4 komentarze: