17 lipca 2021

Zmiany na blogu

Witam serdecznie!
Wiele osób skarżyło się na nieaktualne informacje na blogu. W ostatnim czasie spędziłam sporo godzin na aktualizowaniu postów. Przez nadmiar rzeczy do nadrobienia zaniedbałam nasz dział nauka - który też trzeba odświeżyć.
Jest mniej zakładek i wszystkie posty w zakładkach mają aktualne informacje. 
Jeśli ktoś z was znajdzie post z nieaktualnymi informacjami (który nie ma etykiety archiwum) to proszę o informację. Będzie za to punkt (za jeden post)

Nowe zakładki zawdzięczamy pomocy myszki o nicku Lament#0095. Ja coś w kodzie popsułam i nie mogłam tego naprawić. Jeszcze raz dziękuję za pomoc :)



Przy okazji przyznałam wraz z Marzenie kilka tytułów, bez żadnej informacji, po prostu uzupełniałam post i doszłam do wniosku, że te osoby zasłużyły na nowy tytuł.


Zdobyte tytuły:

  • Pomysłodawca: Mesmera, Kana, Mrkapii
  • Pomocny: Kosmo, Asias1, Anvella, Kana
  • Baśniowy Pionier: Mesmera
  • Kronikarz: Aniuschan, Kana

Reszta tytułów, jak i osoby, które zdobyły tytuł znajdziecie na blogu.

Podzieliłam informacje na górze na kilka list:
  • Ogłoszenia - to są ogłoszenia takie najważniejsze i w miarę aktualne, tu możecie znaleźć o zasadach rekrutacyjnych
  • Ranga - jest wszystko dotyczące rangi, jak ją zdobyć, za co są punkty, jakie są rangi bez punktów, o tytułach plemiennych i mapach na zamówienie - możecie za to zdobyć punkty
  • Informacje plemienne - to podstawowe informacje na temat plemienia, o załodze plemiennej,  eventach plemiennych, sarahah, czarnej liście
  • Funkcje plemienne - każda funkcja plemienna opisana osobno.
  • Bądź aktywny - wiele sposobów na zdobycie punktów: czwartek z marzycielem, podróżniczy piątek, kluby (na razie śpią, ale planujemy je obudzić), aktualne konkursy, aktywny komentator i ranking punktacji
  • Samouczek - jest niedokończone i niezaktualizowane, ale w takiej formie zostanie. Zaktualizuje w wolnej chwili :) 
Mam nadzieję, że blog jest teraz bardziej czytelny. 

4 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkim tytułów! Oraz dobra robota z odnawianiem informacji i kodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Również gratuluję tytułów :)

      Usuń