5 listopada 2021

PGA

PGA - Poznań Game Arena
Jest to wydarzenie, które odbywa się raz w roku i trwa przez trzy dni (piątek, sobota, niedziela) na targach poznańskich.

Na czym owo wydarzenie polega? 
Na grach głównie. Można spotkać różne rodzaje gier, od takich archaicznych (staromodnych gier) po nowoczesne. 
Przyjeżdża wiele twórców gier, bardzo dużo z innych krajów (trzeba niekiedy po angielsku rozmawiać). Możemy spotkać znane gry, a także takie, które są dopiero tworzone. Twórcy często zbierają od uczestników opinię na temat rozgrywki. 
Jest też szansa na bycie beta testerem gry.
Można załapać się na premiery gry, na ogół jest to miejsce bardzo oblegane i ciężko się dostać.

Co jeszcze możemy znaleźć na PGA?
Niestety aż tak bardzo nie chodzę po wydarzeniu, bo głównie siedzę w hali gier i gram w gry jak na maniaka przystało, ale słyszałam o tym, ze można spotkać youtuberów, przetestować nowe sprzęty i zakupić je, można coś zjeść. 
Ach i na pewno spotkamy cosplayerów z którymi można zrobić sobie zdjęcie (o ile pozwolą)
Jest miejsce, gdzie można kupić różne gadżety z gier, jak i z anime (ostatnio dość sławne).

To tak w skrócie co to PGA, a teraz moje wrażenia z PGA
W tym roku miałam okazję być wystawcą na wydarzeniu (jako przedstawiciel, nie jestem twórcą gry). Szczerze, to tak się tym podekscytowałam, że nie mogłam spać. 
Pierwsze odwiedziny targów miałam w środę przed wydarzeniem. Naszym zadaniem było odnalezienie stoiska, zadanie proste, ale jednak nie do końca (nie będę opowiadać szczegółowo. Przystrajania stoiska pilnował Pan Prezes, który wszystko kontrolował.


Trzy dni minęły szybko, a ja miałam okazję poznać wielu graczy. Z marzycieli przybyli: Chomiczkaxxx, Kana, Smaczne_haribo oraz Mrkapii. 
Dzięki pewnemu wydarzeniu gra Transformice została zareklamowana i więcej ludzi przychodziło do naszego stoiska, poznać grę. Przeszło obok nas wielu graczy, którzy dawno grę porzucili, ale miło ją wspominają. 
Na stoisku można było coś porysować, wziąć udział w konkursach i podziwiać prace artystów, które przywiesiliśmy na samym początku. 

Za dużo ze stoiska nie wychodziłam, ale krótkie spacery sobie robiłam. Z Mysiaapl upolowałam kilka ciekawych rzeczy. Z Kaną, Smaczne_haribo i Mrkapii poszliśmy na wspólnego burgera i frytki do tego, oczywiście nie obyło się bez wspólnego zdjęcia. Dostałam kilka rysunków za które jeszcze raz dziękuję. Prowadzenie konkursów było wyzwaniem, ale jak na pierwszy raz poszło nam całkiem nieźle. 
Kana

Mysiaapl
Wydarzenie warte do odwiedzenia, choć raz. W tym roku, przez pandemię, było bardzo skromnie, ale za to kameralnie :)

5 komentarzy:

  1. Polecamy burgery i frytki z food trucków! Jeszcze raz napiszę że bardzo milutko było się spotkać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również, również. To teraz pozostaje nam nasze zaplanowane plemienne spotkanie :D

      Usuń
  2. Super spędzony czas z super osobami :)
    W tym roku zgarnąłem nowe autografy uczestników PGA, smyczkę i pluszowego cannona! Oraz wiele pamiątkowych selfiaków oraz ciekawych rozmów z Marzycielami, Staffem i pozostałymi graczami. Czekam na następny rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA w tym roku nie zbierałam podpisów, jakoś tak mi nie szło ogarnianie stoiska i podpisów XD A miałam na to notesik

      Usuń