31 marca 2022

Nowa kolekcja i drobne zmiany w grze

 


Hejka!

Dzisiaj do gry zostały dodane nowe przedmioty kolekcjonerskie. W grze możemy kupić futerko, przypominające postacie ze starych kreskówek, które zostało zaprojektowane przez Xvostik0_0#0000 oraz Tonraro#0000. Oprócz nowego futerka możemy również kupić telewizor na głowę, zegarek, torebkę oraz kapeć na głowę. Podoba mi się nowe futerko oraz telewizor, a wam? Tak prezentują się ceny nowych przedmiotów:


Warto wspomnieć, że telewizor na głowę otrzymał dwa style, jeden z noskiem i okiem, a drugi bez.

Niestety po zakupie jednego przedmiotu nie dostaniemy tego drugiego stylu, a szkoda.
Oczywiście futerko ma również swoją odznakę, która została narysowana przez Allis#0095.

Według mnie wygląda bardzo ładnie. W dniu dzisiejszym dodano też do gry małe zmiany.


- Dodano brakujące nagrody do skrzyni walentynkowej oraz wielkanocnej
- Dodano nowe mysie obiekty do edytora map


To wszystkie nowości, które zostały dzisiaj wprowadzone do gry.
Dziękuje za uwagę!
Post napisany przez Wilczaq - 2 + 3 (B) + 1(F)


1 komentarz:

  1. Mi się najbardziej podoba telewizrek na główkę, bo ogólnie tak mi się przypomniało że strasznie lubię jak postacie zamiast głowy mają telewizor więc może też dlatego tak bardzo ten itemek przypadł mi do gustu xD Futerko też śliczne nie kupiłabym ale uwielbiam to że widać że jest z starszej kreskówki<3

    OdpowiedzUsuń