17 maja 2022

Wyniki konkursu "Znów wyruszamy w podróż!"

 Konkurs ten zakończył się już dość dawno, ale przez prośby o przedłużenie czasu na niego, długo zwlekałam z wynikami... Ale oto i są! Prace będą znajdowały się w hiperłączach (bo są naprawdę dłuuugie, więc tak będzie wygodniej)

ANDGORA

ANVANII

LILIANKA11


Jako, że nie ma pięciu prac - nie wybierałyśmy zwycięzcy. Dlatego dziękuję bardzo za nadesłanie prac, każda z uczestniczek otrzymuje po 7(K). Zachęcam wszystkich do zapoznania się z tymi opowiadaniami - potrafią naprawdę wciągnąć :)


1 komentarz:

  1. Uwaga spoileriki!!!!!!!!!
    .
    .
    CUDOWNE OPOWIADANIA I MIŁO MI ŻE MÓJ SCZURAS SIĘ ZNALAZŁ AZ W DWÓCH TAK MI MIŁO KC
    Naprawdę podziwiam każde opowiadanie, aż zachęcają aby samemu coś napisać. To jak bardzo kocham opowiadanie Andgorci jest nie do opisania, idealnie ukazała charakter mojego szczurasa i naprawdę przy niektórych momentach sie tak śmiałam xDD Ogólnie to, że jest miejsce gdzie są inne czarowncie mnie zachwycił i chciałabym może kiedyś nawiązując do tego opowiadania zrobić jedną lub dwie ilustracje<3 U anvanii strasznie podobała mi sie końcówka, naprawdę przeurocza awawaw. Też dziękuję liliś, że użyła mojego szczuraska i kocham cię za benjamina T^T<3 Benjamin najlepszy bohater nie zmienicie mojego zdania, no i oczywiscie ogólnie prześliczne opowiadanko tak trzymaj!!!!

    OdpowiedzUsuń