17 sierpnia 2022

Spotkanie w Krakowie

 W poniedziałek, 15.08.2022 odbyło się od dawna planowane spotkanie plemienne w Krakowie.
Na spotkanie przybyli: Mesmera, Kana, Ala_klopsik, Kosmo, Magic, Hari, Hajdula, Milkycoffe, Arcanacra, oraz dwie osoby, które przyjechały z Mesmerą, ale przedstawiły nam się tylko z imion, które pozostaną tajemnicą dla osób, które nie były na spotkaniu!

Umówiliśmy się na godzinę 10:00 przy pomniku Adama Mickiewicza, ale ostatecznie wyszło tak, że Magic i Kosmo (które przyszły jako pierwsze) siedziały na fontannie obok, więc z Hari i Alą_klopsik dołączyliśmy i zaczęliśmy sobie rysować - napis MARZYCIELE oraz Magic narysowała Mesmerę w wersji gołębia! Przy zapoznawaniu się (kto jest kim XD) ustaliliśmy wspólnie, by zamienić się nazwami.


Chwilkę spóźniona przyszła Mesmera ze swoimi znajomymi (których nazwy pozostawały dla wszystkich tajemnicą do momentu aż nie przedstawili się sami na miejscu). Następnie czekaliśmy jeszcze na Hajdulę - napisał nam że jest przy fontannie... ale nikt nie wiedział gdzie, więc Mes weszła na fontannę i machała - tak oto byliśmy już w komplecie.

Wyruszyliśmy w kierunku Dziórawego kotła i udało nam się tam dotrzeć (dzięki Arcy XD) Było nas 10 w tamtym momencie, więc byliśmy rozrzuceni po trzech stołach, jednak zanim jeszcze otrzymaliśmy nasze zamówienia - zwolnił się stolik sześcioosobowy, więc od razu było łatwiej. 
Arca zrobił cudownego gifa z rysunkiem Mesmery - gołębia:

rysunek - Magic, podpis - Arcanacra

Przez około trzy godziny siedzieliśmy, a Magic, Kosmo, Mesmera i Milky rysowały (Milky rysowała nasze myszki jako nas na spotkaniu, kiedy skończy i nie będzie miała nic przeciwko - dodam tutaj efekt tej pracy! :D ) Tak jak pomieszaliśmy nazwy, tak ja ciągle zapominałam o tym kim jestem, oraz kim (w wersji podrobionej) są inni. W międzyczasie odbyła się bitwa na pluszowe kule, odłączyliśmy światełka oraz Mesmera i Magic grały nam melodię z pozytywki XD

zdjęcie - Mesmera


Kiedy Mesmera, Magic i Kosmo skończyły rysować (każda z nich rysowała myszki wszystkich osób obecnych na spotkaniu!), osoby przy każdym z naszych dwóch stołów grały w jakąś grę - osoby z Marzycieli w taboo, a osoby z nie-Marzycieli w grę o zabójstwach, której nazwy zapomniałam XD

Następnie około godziny 14 wyszliśmy z kawiarni, aby zrobić sobie wspólne zdjęcia, a kiedy już je zrobiliśmy na tle Sukiennic, a następnie na tle Kościoła Mariackiego i pomnika Adama Mickiewicza - pożegnaliśmy Hajdulę i poszliśmy pooglądać kiermasz. Przed 15:00 pożegnaliśmy się już wszyscy. 

Kosmo 2(B): Na początku się troszkę stresowałam ale według mnie było fajnie, była mała "bitwa" na kule armatnie, rysowaliśmy, każdy rysunek dostał, było dużo gołębi, ogólnie bardzo miłe i fajne spotkanko mam nadzieję że będzie takich więcej. I oczywiście dobre jedzonko <3

Dziękuję wszystkim za miło spędzony wspólnie czas i mam nadzieję, że do zobaczenia! :)


1 komentarz:

  1. Brzmi jak bardzo dobrze spędzony czas i uwielbiam rysunek mesmery jako gęś<3 Mam nadzieje, że jeszcze nastąpi do kolejnego spotkania i ze wtedy i mi sie uda zjawić hehe

    OdpowiedzUsuń