19 grudnia 2022

19 grudnia + Święto Śniegu

 



Jeśli komuś formularz się nie wyświetla lub wyświetla się nieprawidłowo to proszę wejść przez ten link: KLIK

W ostatnim czasie w wielu miejscach w Polsce zawitał śnieg, dlatego postanowiłam zorganizować dla Marzycieli Święto Śniegu, które odbyło się późniejszym wieczorem 15.12.2022
Organizator: Kana
Uczestnicy: Jestem_ona 3(A), Ev_yuko 3(A), Kosmo 3(A), X_melon_x 3(A), Anvella 3(A), Koteczkiii 3(A), Lilianka11 3(A), Justiczka 2(A), Wilczaq 3(A)

Na początku zrobiliśmy, znane już wcześniej Marzycielom, wyścigi sań, na mapce wykonanej kiedyś przez Asias1.

Kiedy wysililiśmy się fizycznie, przyszedł czas na wysiłek intelektualny - zrobiliśmy sobie test spostrzegawczości i pamięci - włączyłam pewną starszą mapkę jednego z Marzycieli na chwilę, po czym zmieniłam na inną, gdzie zadawałam pytania dotyczące poprzedniej. Uczestnikom szło zaskakująco dobrze odpowiadanie.


Następnie zapytałam obecnych myszek o to, z czym kojarzy im się śnieg. Oczekiwałam konkretnej odpowiedzi (góry). Dla podpowiedzi włączyłam jedną z moich ulubionych mapek - kolejkę górską.











Skojarzenie z górami było mi potrzebne do kolejnej atrakcji - króla wspinaczki (swoją drogą zepsutego) rozegraliśmy dwie rundy na tym skrypcie LUA.


osoby walczące o tytuł króla - na ziemi XD

Pod koniec odbył się moduł #drawbattle - naszymi zadaniami było narysowanie naszej myszki jako śnieżynki, oraz naszej myszki jako bałwana. Oto zwycięskie prace:


Ostatnią atrakcją była bitwa na śnieżki, która odbyła się dzięki specjalnemu modułowi!

Po Święcie Śniegu, w Chatce został włączony moduł #parkour dla chętnych zwinnych myszek.
Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę!

1 komentarz:

  1. Świetny dzień naprawdę mi się podobał mam wrażenie, ze dawno w ogóle nie byłam na żdnym dniu wiec supersuper

    OdpowiedzUsuń