5 marca 2023

Akcja "Zimowy domek" 2023

 



Witajcie Marzyciele! Powracam po roku, niestety miało być zrobione w grudniu a to już Marzec, przepraszam za aż taką obsuwę, ale długo myślałam nad tym małym “eventem” i doszłam do wniosku że zmienię jego nazwę, choć nie wiem jeszcze na jaką, zamierzam jeszcze zrobić dziennik dotyczący magicznych zwierzątek, nawet skąd się wzięły i jak powstają, ale też jeszcze muszę nad tym popracować. Żeby nie było tego za dużo, wklejam po prostu linki do dziennika i do zeszłorocznej edycji gdzie są opisane zasady.






FORMULARZ ADOPCYJNY

Jeśli zdecydujesz się adoptować jednego ze zwierzaków napisz na discordzie do Kosmo#7375 notatkę według tego formularza:

Nick (z transformice) :
Zwierzak który mnie interesuje: (opis zwierzaka/jajka*)
Jak mogę zająć się zwierzakiem: (musimy być pewni czy zapewnisz zwierzakowi odpowiednie warunki, a nie po prostu zaadoptujesz i rzucisz gdzieś w kąt, to jest złe)

Jeśli zatwierdzę twój formularz wyślę ci “dokument adopcyjny”.
WAŻNE! Adoptować można do 31.03.2022 do godziny 23:59, 1 Kwietnia (haha, Prima Aprilis) zwierzaki które zostaną bez domu, zostaną odwiezione do krainy Mikołaja!!!


ZWIERZAKI DO ADOPCJI

Kremowy mothuskie (dorosły), właściciel: Sugar_x



Jabłkowa Pszczółka Owocówka, właściciel: Jestem_ona

Lawendowy Nanook (mały)


Stokrotkowy Nanook (mały), właściciel: Kana

Mokka Nemo, właściciel: Magic
JAJKA NIESPODZIANKI

Tajemnicze jajka w których nikt nie wie co jest, możesz jedynie wybrać je patrząc na ich możliwe ubarwienie (kolor i wzory na jajku).




Jajko nr 1 - Ev_yuko
Jajko nr 2 - Lilianka11
Jajko nr 3 -
Jajko nr 4 -
Jajko nr 5 - Kickaricka3
Jajko nr 6 - Rozafrozaxdd

Wyklute z jajka z zeszłego roku:

Miało być lepiej zorganizowane, a wyszło z ponad dwumiesięcznym opóźnieniem, przepraszam bardzo za to, wiele informacji jest również niedopracowanych, nad wieloma rzeczami też pracuję ale mam nadzieję że mi to wybaczycie. Życzę Miłego dnia <3

~ Kosmo 4(B)

2 komentarze: