9 listopada 2023

Nowa kolekcja! Futerko Moki!

Hejka!
Dzisiaj do gry została dodana nowa kolekcja. Znajdziemy w niej pięć nowych przedmiotów! Już teraz w sklepie można kupić włosy na halloween, słonecznikowy kapelusz czarownicy, kołnierzyk na szyję, magiczną różdżkę do łapki oraz futerko Moki!
Jak wam się podobają nowe przedmioty? Moim zdaniem są piękne! Chciałbym również wspomnieć, że jestem twórcą nowego futerka Moki!
Wyżej natomiast możecie zobaczyć odznakę tego futerka, którą wykonała Albinoska. Moim zdaniem nowa odznaka wygląda genialnie! Chciałbym również przypomnieć, że Przygoda Halloween skończy się za 2 tygodnie!
3(B)

13 komentarzy:

  1. Różdżka jest cudowna, widziałam jak ktoś bawił się jej kolorowaniem. Efekt jest zniewalający. Włosy mnie kuszą, ale tylko dlatego, że lubię kupować włosy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta różdźka to moim zdaniem najlepszy przedmiot z całej kolekcji, nie licząc futerka. Sam już kupiłem i wypróbowałem kolorowanie i wygląda genialnie :)

      Usuń
    2. Ja czekam na misję "kup item" XD Inaczej nie kupuję, albo kupię ostatniego dnia

      Usuń
    3. A to ja akurat nie zwracam uwagi na misje XD No chyba, że dużo gram

      Usuń
    4. Misje to ważna sprawa, za nie są truskawki, które potem wykorzystuje na kolorowanie.

      Usuń
    5. To fakt, są dosyć przydatne. Ale czasem po prostu zapominam o ich istnieniu XD

      Usuń
    6. Buuu, a czasami wystarczy włączyć odpowiednie i same się robią podczas grania

      Usuń
    7. Prawda, chociaż czasem też jestem zbyt leniwy żeby je robić XD

      Usuń
    8. Za leniwy na kliknięcie? No i tracisz w ten sposób łatwy zarobek truskawek @.@

      Usuń
    9. Zawsze mogę kupić truskawki w sklepie, haha

      Usuń
    10. D: Wydaje pieniądze na grę! W sumie sama też czasem wydaje XD Gdyby nie to, że mam zaoszczędzone truskawki to zapewne też bym kupiła XD

      Usuń
    11. Czasem trzeba wydać jak są fajne futerka :D

      Usuń
    12. Ja więcej na itemy wydaję niż na futerka. Futro musi mnie naprawdę zauroczyć.

      Usuń