22 października 2014

Spotkanie Tower VI- raport

Już kolejne spotkanie. Czas leci, ale trudno. Na tfm niby przyszedłem puntualnie, jednak mój nieco sie buntował i nie chciał mi służyć. W efekcie tower opóźnił się o kilka minut, jednak przez tan czas zebrało się kilka myszek. I dobrze, nie było tak pusto. Na ten dzień zaplanowałem premierę nowej mapy. Jak myślałem, myszki sie nie zachwyciły. I trudno. Żyje sie dalej. Gramy dalej.
 
Jednak słabo się zrobiło z puntami. Jak
o jedyna, po raz kolejny punkt za grę zdobyła Omo.
Mapę zrobił osobni spoza plemienia, więc nie dostanie niestety punktów.
Z nieobecnościami nie było przegięcia, więc nie daje ostrzeżeń.
 
Tasted
 
Od Znajomej: przypominam, że klub prowadzi Tasted, chętni pytań- mogą się do niego zgłaszać
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz