12 października 2014

Top Mysz

zdjęcia robione przez Fiszkę
Chciałabym zaznaczyć, że przy organizacji Top Mysz pomagała mi Sukisorra. Jak również chcę powiedzieć, że nie faworyzowałyśmy nikogo - my po prostu jesteśmy troszkę wybredne :) 

Od 17:50 do 18:00 był czas na zgłoszenia do Top Mysz. Od razu powiedziałam, że po 18 nie przyjmuję zgłoszeń, ale było kilka myszek co próbowało się wprosić. Początkowa liczba uczestników wynosi jedenaście myszek. Dwie myszki zostały zdyskwalifikowane z powodu nie przyjścia w czasie wołania. Top mysz trwało około 40 minut.
Uczestnicy:
1. Fiszka
2. Omoroz
3. Kemishiii
4. Kocisaw
5. Bonitkaaa
6. Muzycznamysz
7. Misiataaa
8. Lessixd
9. Watono (prawdopodobnie z plemienia sojuszników)
10. Rokixroki
11. Lusiata

3 miejsce zajął
Watono z 26 punktami

2 miejsce zajęła
Omoroz z 30 punktami


1 miejsce zajęła...
Fiszka z 35 punktami

Gratulujemy podium i dziękujemy za udział uczestnikom.

WSPÓLNE ZDJĘCIE

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że akurat dzisiaj nie mogłam, następnym razem. :)
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety musiałam iść.., ale w najbliższym czasie postaram się dostarczyć ładniejszego screena 8) Gratuluję myszkom na podium. Trudno w to uwierzyć, ale było to moje pierwsze Top Mysz jako uczestnika XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, może następnym razem coś zajmę :) (możliwe że będę mieć truski)

    OdpowiedzUsuń