26 sierpnia 2015

Top Mysz sierpień 2015

Odbyło się skromne Top Mysz zapomniane już trochę :)
Dla przypomnienia- kiedyś to był co miesięczny konkurs, gdzie można było zaprezentować swoje stroje. Tym razem marzyciele pisali coś na temat swojego ubioru, ale z Marzeniem głównie skupiłyśmy się na odzieniu, więc jedynie z opisu co brałyśmy to za co się przebrali.Odwiedziło nas plemię Typ Trawiasty (a raczej stara para). Najbardziej wyróżniający się strój i chyba to dodało punkty na zwycięstwo- było przebranie: Bóg Helios (słońca)- w kategorii słoneczna mysz. Placyda zrobiła za to serie nastolatka w słuchawkach.

Sędziami były: Marzenie i Znajoma
Uczestnicy:
Wojnalik, Kailef, Wikusinka, Anonim3000, Kiniai,  Placyda, Angelcciia, Majcioch
Dwie osoby musiały zejść, więc szansa na wygranie dla pozostałych wzrosła.
 Miejsca:
1.Kailef
2. Kiniai
3. Angelcciia

  Dziękujemy widowni jak i uczestnikom za wspólną zabawę :)

3 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwycięzców :D
    Szkoda, że się spóźniłem, a miałem już przygotowane stroje... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajoma, przecież była jeszcze impreza na cześć Jesusa D: a na twoim zdjęciu dopiero ludziska się zbierali D: a zrobiliśmy taką fajną imprezkę xD
    Najlepsze było to, jak założyłam dzwon na głowę i ( chyba ) Wikusinka lub ktoś inny, zapytał się, po co mi te słuchawki xDD a potem to właśnie chyba Wiki odpowiedziała "RADIO MARYJA" dobrze, że się na krześle nie bujałam, bo od razu bym zleciała xDDD
    ~ Placyda ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że potem poszedłem na swoje #utility...

      Usuń