21 sierpnia 2015

Walki Myszek

Plemie Kingdom Of Otaku zaprosiło Marzycieli na walki FFA. Zabawa zaczęła się o godzinie 18:00. Wpadłam trochę później. Wszyscy co przyszli lądowali na trybunach, skąd mogli obserwować graczy. Rywalizowały ze sobą tylko dwie myszki, które wybierał z widowni Tozrak. Pojawiał się na środku mapy oddzielając swoją osobą walczące myszki i odliczał jak bot od 3 do 1. Myszki grały do trzech punktów. Tak, która pierwsza zdobyła 3 punkty wygrywała. Impreza cieszyła się dużym zainteresowaniem. Przybyło aż 35 myszy :).
Wszyscy fajnie się bawili, nawet czekanie na swoją kolej nie było nudne.

Od Znajomej:
Zasady: Wygraj trzy rundy, nie camp się (chowanie za widownią zabronione), startujesz po fajerwerce
Osoby, które wzięły udział i dostają punkt za aktywność:

Majcioch
Kianiai
Placyda
Angelcciiaa
Wikusinka
Hiszpanka
Omajgaszsz
Wiolczi
Macieka
Mrkapii
Szasina
Znajoma (skucha nie dostaję pkt)
Lemoneye
Babolsia
Xperiiaa
Marzenie (haha, dobra próba, nie dostaniesz pkt :)
Anonim300
Bubeczga
Wojnalik

Kogoś pominęłam? :)

13 komentarzy:

  1. Super zabawa była, dzięki za pojedynek Macieka :)
    Gratulację dla prowadzącego za cierpliwość za myszek i za super pomysł. Oby więcej takich sojuszniczych zabaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Anonimie, twój komentarz nic nie wnosił do postu. Proszę o nie obrażanie nikogo z Marzycieli.

      Walka Mrkapii i Macieka była zażarta :)

      Usuń
  2. Ty ich spisywałaś? XD Ja zajęłam się gadaniem na szepcie.
    Jak to nie mam punktów? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo niezły był spam na czacie i jak chciało się z kimś porozmawiać to trzeba było na szept przejść. Miałem około 15 włączonych na raz :D

      Usuń
    2. Ja aż tyle nie miałam XD. Ale dobrze mi się rozmawiało :)

      Usuń
    3. Nie daje Ci!

      Nie dostaniesz nowej rangi >:)

      Usuń
  3. Pominełaś Xperiiaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodam tylko że wygrała Mlecznaa (oczywiście truskawki) z Kingdom of Otaku

    OdpowiedzUsuń