15 maja 2017

Drogą Wyobraźni

Cześć i czołem
Postanowiłam zorganizować dla Was konkurs, ot tak, bo dawno nic nie wymyśliłam.
Po pierwsze - myśleliście kiedyś jak wygląda wyobraźnia? Ja tak. I właśnie taka jest tematyka konkursu. Przedstaw na rysunku wyobraźnię. Może być być człowiek, kłęba różnych rzeczy, zwierzę, cokolwiek wymyslicie! Ważne by było kreatywne i miało "to coś".
Rysunki wysylajcie na natiibobr@gmail.com ale najlepiej na forum atelier.801 (Natiibobr).
Czas oddawania to 3 czerwca do 24:59.
Wyniki powinny pojawić się około 4-5 czerwca.

Życzę wszystkim powodzenia i zachecam do udziału! Dziękuje!

Natiibobr

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł, mam trochę czasu więc najprawdopodobniej wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm może jak znajdę to czas to cos naszkicuję.Jak narazie jestem zawalona konkursami.xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie żadnej pracy nie dostalam więc zachecam do udziału xD

      Usuń