15 maja 2017

Narysujmy Big Arta!

Już od jakiegoś czasu planuję dać wam zadanie na narysowanie Big Arta! Powiedziałam o tym kilku osobom, ale nie napisałam jeszcze posta. Czas to zmienić. Sama też zaczęłam rysować Arta. Jednak kończenie go mi jeszcze zajmie. Niestety czas mam ograniczony.
Tutaj początek Arta (mam od Znajomej nakaz pokazania wam początkowej fazy, jestem już przy końcu rysowania)
Za wykonanie zadania są głównie punkty! Osoby spoza plemienia też mogą brać udział! Później stworzę post dotyczący zbierania punktów osób spoza plemienia.
Ilość punktów zależy od wykonania jak i od liczby myszek.


Wymagania:
- wodzowie plemienia: Marzenie i Znajoma
- szamani plemienni - wszyscy są przedstawieni z prawej strony bloga
- myszki z plemienia Marzyciele, sami wybieracie kogo chcecie narysować
- napis: Marzyciele
- myszki podpisane nickami z gry :)


Czas do 30.06.2017 - jeśli ktoś nie zdąży to nic! Będą kolejne publikowane w czasie ;)

4 komentarze:

  1. aaa postaram się zrobić! powodzenia wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenie przedluzylabys o parę tygodni termin?
    Bo komputer mi się zepsuł i nie mam jak dalej robić :(

    OdpowiedzUsuń