21 grudnia 2017

Czwartek z Marzycielem oraz 21 zagadka

Przypominam o akcji, którą Znajoma wraz z Omoroz zainicjowały w 2015 roku. W tym roku niestety żaden post się nie pojawił, a każdy kto jest marzycielem lub był może napisać! Szczegóły znajdziecie o tutaj.

Z tego postanowiła skorzystać Mesmera (nasza sojuszniczka), która spędziła wieczór na pokoju Marzyciele utworzonym przez Weroniczkab.

Od Mesmery!


Zostałam zaproszona przez Weroniczkab na room Marzycieli. W sumie czekałam na moją tfmową siostrę, więc weszłam. Na początku nie było wiele myszy. Liczba wahała się między 11-14, w porywach 15. Nie byli tu sami Marzyciele, lecz też znajomi. Z marzycieli naliczyłam wtedy 4 osoby. Rozkręciło się kiedy do gry wpadła Omoroz, a potem jakoś zaraz Natiibobr. W którymś momencie na pokój przyszedł souris, który dziwnie się zachowywał. Po czasie postanowiłyśmy odgadnąć kto to. Padały różne nicki, a souris za pomocą minek nad głową mówił nam czy jesteśmy chociaż blisko. Ale dopiero listy do Natiibobr pomogły nam odgadnąć, że Kingapysia schowała się za sourisem.
Najwięcej osób się pokazało, gdy na nasz pokój weszła Panna_migotka. Liczba myszek wzrosła nawet do 25. Wszyscy chcieli zrobić sobie selfie z migotką. Ona zaś wykazała się niezłym poczuciem humoru.
Zdjęcia:












Zagadka!





2 komentarze:

  1. Na room'ie marzycieli było naprawdę świetnie! Co prawda tylko kilka marzycieli było, ale za to dużo osób z forum XD

    OdpowiedzUsuń