19 grudnia 2017

Dzień Pudełka oraz 19 zagadka!

Wczoraj odbył się Dzień Pudełka. Na samo zdarzenie zjawiły się trzy myszki: Wiewki, Paciaxd oraz Malinanr2. Po imprezie przyszła Natiibobr i Syberin.
Poczekałam na chętnych jakieś 5 min i zaczęłam dzień. Najpierw zapytałam czy każdy z uczestników obchodzi święta. Było to ważne pytanie, bo nie chciałam nikogo urazić, a miałam zabawę dla osób obchodzące święta.
Użyczyłam mapę od Beletch'a z choinką. Zadaniem było przyozdobić ją za pomocą pisaków. Zużyłyśmy na to sporo pisaków, ale udało nam się stworzyć arcydzieło.
Pod ozdobioną choinką rozdałyśmy sobie prezenty i złożyłyśmy życzenia. Przy okazji wysłałyśmy sobie wzajemnie rysunki poprzez kartkę z ekwipunku.
Na tym dzień się zakończył. Jeszcze chwilę porozmawiałyśmy o przygotowaniach na święta.
Prezenty:











Zagadka!!



2 komentarze: