9 sierpnia 2019

Nowy collector

Witam wszystkich marzycieli i inne myszki dzisiaj sobie przedstawimy nowy collector mianowicie to są 3 ubiory : futerko,akcesoria na uszy i włosy
zacznijmy od tego kiedy ten collector wszedł do tfm mianowicie to był albo piątek 02.08.2019 albo 03.08.2019 i łącznie będzie trwać 22 lub 21 dni.
skończy się on dnia - 22.08.2019
przejdźmy do tego skąd one pochodzą i ile wynosi ich cena:
-futerko zostało zaprojektowane przez pewną mysz (nieznaną mi :/) i wygląda jak drink pomarańczowy inaczej lemoniada lub coś w tym rodzaju.
koszt: 5000 serków albo 400 truskawek
-włosy pomysł został wzięty z postaci należącej do MysteryBen27 (Youtube) o imieniu Arthur, osoba użyła go do animacji.Włosy mają kolor żółto pomarańczowy a z przodu widać kilka włosów koloru czarnego.
koszt: 600 serków lub 70 truskawek
-akcesoria na uszy pochodzą z anime Saiki Kusuo no psi nan, postaci Saiki Kusuo. są to dwa kawałki metalu mający kolor biały jak i niebieski a na nich są przyczepione dwie kulki koloru różowego i kawałek koloru białego.
koszt: 300 serków lub 40 truskawek
Moim zdaniem bardzo fajny jest ten collector, szczególnie futerko dla mnie wygląda bardzo ładnie i mam nadzieje, że będzie więcej takich ładnych collecotr'ów.
Mam nadzieje, że dobrze opisałem nowy collector, trzymajcie się cześć.
Kokx#0690

ps. Gdy wprowadzili nowy collector ilość dni poszczególnych itemów była zróżnicowana
Prawie rok czasu na kupienie fryzury? Nieźle, co?
Zdjęcie zrobione przez Hakegmpl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz