8 sierpnia 2019

Czwartek z Marzycielem - Aniuschan

Jeśli ktoś jest ciekawy to Mesmera opisała mnie kilka lat temu na swoim blogu!
narysowane przez Migotkę

Grę Trasformice poznałam dzięki znajomej z strony deviantart, na której wcześniej byłam bardziej aktywna. To ona na osobnym roomie nauczyła mnie podstawowych rzeczy przez komunikator skype. Najprostsze rzeczy pojęłam w kilka dni.
Bardzo spieszyłam się z kontem, więc niezbyt zastanawiałam się nad swoim nickiem. Dlatego powstał on z mojego imienia i przyrostka "chan", jako, że wtedy fascynowałam się anime.
narysowane przez Lilly
Z początku nie czułam się pewnie na roomach, jednak po dostaniu się do Marzycieli bardziej otworzyłam się na tę grę i myszki.
Pierwsze co mnie zainteresowało to biały kolor, który już zakupiłam za truskawki. Obecnie chodzę najczęściej w chmurkowym futrze. Zakupuję jednak sporo rzeczy, przez to, że uwielbiam się przebierać.
Przez pewien okres czasu miałam swoją własną rodzinę w transformice, jednak nasz kontakt się urwał, a ja sama przestałam bardziej grać. Wróciłam całkiem niedawno i na razie niezbyt chcę bawić się w rodzinę chociaż już do jednego drzewka się złapałam. (Pozdrawiam osoby z tego drzewka!)


Najczęściej aktualnie można mnie zobaczyć na roomach razem z moimi najbliższymi znajomymi - Mesmerą i Lekkoduchem. Bardzo też lubię spędzać czas i rozmawiać z każdym moim dawnym bliższym znajomym, o ile wpada na transformice. To oni znają mnie najlepiej. Po powrocie zawiązałam też kilka nowych znajomości i bardzo te osoby lubię.
Uwielbiam też kilka title, w tym "Awanturniczka" i "Mały Smok". Najbardziej lubię grać na normalnych roomach, gdzie mogę zdobywać serki, podziwiając mapki oraz budować. I oczywiście w każdej budowli staram się użyć mojej umiejętności z chmurką.

Jak wszystkim wiadomo, jestem Szamanem Plemiennym w Marzycielach. Tym, co uwielbia chmurki i piłki. W plemieniu jestem już od roku 2013, nigdy z niego nie wyszłam i na razie nie zamierzam. Odnajduję się dość jako Szaman, którym jestem od lipca 2013 i raczej nie robię za dużych błędów. Mam nadzieję.
W naturalnym środowisku
Zapraszam Was również do opisania siebie w następnych Czwartkach z Marzycielem! A jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej o mnie - zapraszam na prywatne konwersacje, a jeż chmurka coś zdradzę.

1 komentarz: