5 września 2019

Czwartek z marzycielem - Adrianeq1231#6785

Hej Hej hej! To ja AdrianeQ1231#6785 (Dawniej Superboy1231#0000).  Grę Transformice poznałem dzięki pewnej YouTuberce (Pograjmerka).  Na początku nie umiałem zrobić konta,  więc c grałem studiami. Mój strój zawsze wyglądał tak samo: biała maska i to tyle. Konto udało mi się założyć 04/12/2016. Moimi pierwszymi myszkami jakie poznałem to byli NatiMari06 I Adi_Tfm_PL. Z nimi mam kontakt do dziś. Z Nati na msp, z adim na discordzie tfm i robocie.  Później kupiłem moje pierwsze futro. Nosiłem je z dwa lata.  Mój strój zawsze wyglądał prawie identycznie: czapka z daszkiem do tyłu i futro.  Tak co miesiąc coś zmieniałem, a tu jakiś dodatek, a tam coś innego. Od 2017 do 2018 miałem przerwe od tym, czasem niby wchodziłem,  ale to tak na 5 min. W grudniu 2018 nagle mi sie jakoś bardzo zachciało grać. Zobaczyłem, że nie mam plemienia, więc zapytałem na jakimś roomie i mnie przyjęliście.
Lubię grać na survivorze, racingu i vanilli. Na tfm lubię Budować Wielkie budowle jako szaman. Najbardziej mi się podoba w plemieniu, że jest dużo miłych osób. Poza tfm gram w roblox msp Blockstarplanet.

Adrianeq1231 4(B)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz