29 maja 2020

Collector i nowe rzeczy w edytorze map


Futro jest wzorowane na gekonie lamparcim. Jego autorem jest Mysiaapl


Włosy pochodzę z serialu animowane "My Little Pony" i należą do postaci o imieniu Sugar Belle

Włosy zakupiłam, ponieważ lubię chodzić do myszkowego fryzjera i co jakiś czas fryzurę zmienić.
Jest wiele możliwości na pokolorowanie tej fryzury, co czyni ją jeszcze bardziej atrakcyjniejszą.

W marzycielach kilka dziewczyn zakupiło nową fryzurę. 

A jak wam podoba się collector? Zakupiliście sobie coś nowego?

Ach i przy okazji dodali dodatkowy item:

Wraz z eventem dodali nowe przedmioty do edytora map. Ktoś potrzebował chmurek?

Pomoc w poście:
Wilczaq 1(B)
Asias1 2(B)

2 komentarze:

  1. Ja akurat mam manię na kupowanie włosów więc zazwyczaj jak są w coll to je kupuję xD Też strasznie fryzurka mi się podoba właśnie przez te możliwości kolorowania, też samą Sugar Belle lubię. I prawdopodobnie ten dodatkowy itemek też zakupię. Jeśli chodzi o futerko to wygląda na myszce lepiej niż myślałam, tylko strasznie nie podoba mi się ten ogonek. Pizza spoko ale nie zbyt mi się podoba w jaki ją sposób trzyma w pyszczku?? W każdym razie według mnie collector jest nawet fajny :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Team kupowanie fryzurek.
      Ja jedynie myślę o tym na ucho - ale czekam na misje kup item XD

      Usuń