18 lutego 2021

Czwartek z Marzycielem - Kosmo



Akcja "Czwartek z Marzycielem" miała swoje początki nawet lata temu. Oto kolejny post z tej serii, dziś możemy lepiej poznać, znaną wszystkim z plemienia myszkę - Kosmo. :)


Witam! Jestem Kosmo!
Transformice odkryłam dosyć dawno, jestem w tej społeczności od około 2017 roku, ale jako Kosmo jestem dopiero od 2019 roku, niedawno moja mysz skończyła nawet dwa latka. Wcześniej zakładałam ciągle nowe konta, głównie dlatego, że nie podobało mi się to, jak nimi zarządzałam lub ich nick, nie pamiętam mojego pierwszego konta. Nie pamiętam też, żebym należała wtedy do jakichkolwiek plemion, dopiero jako Kosmo przyłączyłam się do plemienia Marzyciele, niecały miesiąc po założeniu konta. Później niemalże połowę roku byłam kompletnie nieaktywna i zapomniałam o transformice, aż we wrześniu wzięłam udział w konkursach. Moje dwa pierwsze konkursy, w których brałam udział to były: "Myszka Czarodziej", był to w dodatku pierwszy konkurs w jakim wygrałam pierwsze miejsce, a drugi to był "Wymyśl własny eliksir". Początkowo w plemieniu nie byłam jakaś specjalnie rozpoznawalna czy aktywna, ale cieszę się, że teraz przynajmniej ktoś mnie kojarzy, a ja biorę w miarę możliwości udział w zabawach i imprezach. W plemieniu pełnię funkcje Nadwornego Malarza, Wolnego Strzelca i Animatora Zabaw.


Jako myszka na samym początku gry w Transformice byłam dosyć niezdarna, oczywiście nadal trochę jestem. Do dziś pamiętam moją pierwszą próbę okiełznania mocy szamana. Nie miałam wtedy pojęcia o czymś takim jak "gwóźdź" i przykładałam deski do siebie w nadziei, że się same połączą.
Moja mysz dzisiaj wygląda jak lisek, a do całkiem niedawna chodziłam w futrze śnieżki, które było moim pierwszym i jedynym futrem. Moje ulubione kolory to czerwony, brązowy i karmelowy, moje ulubione kwiaty to słonecznik i czerwona róża, a moja ulubiona pora roku to Zima. W plemieniu przyjaźnię się z wieloma myszkami, jak np. Anvella, Ev_yuko, Povija.






W grze nie jestem jakoś często, można mnie bardziej skojarzyć z działania na forum. Lubię bardzo rysować, animować, szkicować i mam zamiar związać z tym hobby przyszłość. Tak samo uwielbiam książki w klimacie magii, tajemnicy czy przygody. Sama piszę książki, oczywiście z nijakim doświadczeniem i nadzieją, że jakkolwiek mi się uda, ale lubię też tworzyć zwykłe opowiadania, np. do konkursów. Ci którzy mnie znają bliżej, podejrzewają że dużo kombinuję, i w sumie to prawda. W tym wpisie opowiedziałam trochę o mnie, cieszę się, że mogłam się podzielić cząstką siebię, życzę miłego dnia każdemu kto dotrwał do tego zdania.
~Kosmo ♥

Jeśli ktoś z plemienia jest zainteresowany przedstawieniem się w poście na blogu - zawsze może zgłosić taką chęć u Szamanów Plemiennych lub Reporterów. :)

1 komentarz: