6 marca 2021

Plemienna Familiada

Organizator: Veclaim 8(O)
Uczestnicy: Kana, Adrianeq1231#6785 3(A), Iroshia#4669 3(A), Aziraphale#5900 3(A), Lilianka11#0000 3(A), Jestem_ona#7797 3(A), Smaczne_haribo#5926 3(A), Chomiczkaxxx#0000 3(A), Xvxmariaxvx 1(A), Feristen 1(A)

W dniu 6.03.2021, odbyła się pierwsza plemienna familiada. Po wybraniu drużyn, o godzinie 14:10 zaczęliśmy zabawę.

Aby któraś z drużyn mogła wygrać pytanie, w eliminacji udział wzięli Iroshia oraz Adrianeq. Gra była zacięta, ponieważ z początku wydawać by się mogło że to drużyna czerwona dostanie się do finału, dzięki samym dobrym odpowiedziom w eliminacjach. Jednak poprzez małe potknięcia albo może i stres, drużyna niebieskich w ostatnich momentach zgarniała pytanie i wygrywała punkty, na które liczyła drużyna czerwona!


 

Ostatecznie punktów drużyna niebieska zdobyła sporo, ponieważ ponad 550! Jedyne co przychodzi  mi na myśl to ogromne WOW! Drużyna niebieska, na uczestników finału wyznaczyła Kanę oraz Chomiczkę. Dziewczyny miały zgodnie z zasadami familiady po 25 oraz 30 sekund aby odpowiedzieć na pytania finałowe. 

Kanie nie sprawiły one problemu gdyż w zaledwie 8 sekund od wysłania pytań uzyskałem odpowiedź! Chomiczka niestety udzieliła odpowiedzi jedynie na 2 pytania, ale z jakim skutkiem! Trafiła idealnie w najwyżej punktowaną odpowiedź w pytaniu 5 „co faluje” odpowiadając, że morze, Kana jednak nie pozostawiła tego bez reakcji, bez zawahania podała 2 najwyżej punktowane odpowiedzi takie jak „dźwięk", w pytaniu o to "co rozbrzmiewa", oraz „do psychologa” w pytaniu „gdzie udajemy się gdy jest nam źle”. 

Dziewczyny mimo zaciętej walki zdobyły w finale 178 pkt, co  niestety nie pozwoliło im na wygranie finału ale hej, liczy się to z jakim zaangażowaniem i chęcią do tego finału doszły wraz ze swoją drużyną! Tak po godzinnej grze, doszliśmy do końca zabawy, drużyna niebieskich wygrała 100 serków do podziału, a drużyna czerwonych za udział po 10 <3 GRATULACJE dla obu drużyn za cudowną WSPÓLNĄ rozgrywkę!



Przyznam, że bałem się czy ktoś w ogóle przyjdzie lub czy wszystko dobrze zrobię, gdyż pierwszy raz coś organizowałem, ale wyszło cudownie! Bawiłem się mega dobrze, w mega przyjemnej atmosferze co potwierdzili sami uczestnicy, za co jestem bardzo wdzięczny! Mam nadzieję że jeszcze kiedyś powtórzymy ten zacięty pojedynek!

Na końcu chciałbym ogromnie podziękować Kanie za przygotowanie cudownej mapy rodem z telewizji i wyjaśnienie mi „jak to się je" oraz Mesmerze za świetny plakat promujący moją grę <3

~Veclaim#2628

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz