31 października 2022

Plemienne Halloween

Prowadzący: Mesmera
Uczestnicy: Jestem_ona#7797 3(A), Kamily99#6685, Hari#5926 3(A), Kana#2630, Wilczaq#9140 2(A), X_melon_x#0000 3(A), Hajdula#0000 2(A), Kosmo#7692 3(A), Laurenn#4597 1(A),  Kamileg 1(A),  Tmyblu 2(A), Rozafrozaxdd 2(A), Sachi 3(A), Chomiczkaxxx 2(A), Lekkoduch


Punkt 16:05 (czekałam jeszcze na spóźnialskich) wystartowaliśmy z
plemiennym Halloween. Krótko opowiedziałam z czym wiąże się 31 października, o słabej barierze między światem duchów a światem żywych. Wybraliśmy się na drugą stronę i spotkaliśmy kilka istot. 

Odbył się również konkurs na strój, do wygrania był strój ducha. Zadaniem uczestników było przebranie się za istoty z tej drugiej strony. Pomysły i przebrania okazały się dość kreatywne. Wybrałam 3 zwycięzców, z czego jedna osoba dostała nagrodę za sam opis XD. Zwycięzcami za strój byli: Lekkoduch jako błędny ognik oraz Kosmo jako południca. A za opis... makabryczna Kana. To już nie tylko truskawki w gardle...



Ostatnia atrakcja i najbardziej czasochłonna to chińczyk. Dawno temu był konkurs na zabawy Halloweenowe i w końcu gra została wykorzystana. Autor gry również do nas zawitał. Były 4 drużyny: Ogniści: Lekkoduch, Kana, Tmyblu; Czaszki: X_melon_x, Jestem_ona, Hari; Gwiazdki: Mesmera, Kosmo, Wilczaq; Błyskawice: Rozafrozaxxd, Chomiczkaxxx, Sachi. Choć w czasie gry z drużyn odpadali uczestnicy. Graliśmy do końca, a wygrała drużyna czaszek, bo przetrwałą z największą liczbą uczestników.





Dziękuję za udział w naszej zabawie :D

6 komentarzy:

  1. Ogniści jak dla mnie wygrali!!! I znowu króluję jak chodzi o opis stroju 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jak już Gwiazdki wygrały, bo jako pierwsze byłyśmy.... Wy to dopiero jako trzeci dotarliście.

      Usuń
    2. Gwiazdki najlepsza drużyna, wiadomo że wygraliśmy.

      Usuń
    3. No ba, jako pierwsi dotarliśmy :)

      Usuń
  2. Kocham opis przebrania kany, coś pięknego naprawde
    Zaluje że ominął mnie chińczyk DD: Ale ogólnie widać że była dobra zabawa na plemiennym halloween<3

    OdpowiedzUsuń