6 sierpnia 2013

Event rybny... Czy jak to tam.

No dobra, cześć, pierwszy post, bla.
 Event podobno ma być do 11.08



5 sierpnia 2013 zaczął się event rybny. Dobra. Często zadawane pytanie o nim to pewnie: O co w nim chodzi?
Część mapki eventowej na której się łowi
W evencie rybnym chodzi o to, by przechodzić od jeziorka do jeziorka i wyławiać przedmioty. Wędkę zarzuca się klikając strzałkę w dół. Oczywiście wyławiamy przedmioty te z wcześniej oraz 2 nowe! Kokos i sardynka, ale jak skończy się event, a ty ich nie odblokowałeś/aś to one znikną. Doszedł też nowy dodatek do uszu - kwiat (zostanie na stałe w sklepie).
Dwa itemy można zdobyc tylko w evencie
Nie mogę wyłowić nowych przedmiotów! Ciągle tylko serek i serek! O to jednak się nie martw. Zwyczajnie zmień miejsce swojego pobytu lub bądź uparty/a dalej i czekaj do końca mapki :)
Nowe tytuły!
Mapa gdzie zdobywa się tytuł «Tonnerre de Brest»
Oprócz «Tonnerre de Brest», które dostaje się po przejściu mapki eventowej ze statkiem. Admini dodali nowe tytuły - «Fishermouse» ("łowienie w dżungli"), «Explorer» ("łowienie na chmurce"), «Sardine» ("łowienie na górze w ostatniej części mapy eventowej (od lewej) nad takim zlewem ponoć") i «Adorer» (po wpisaniu Elisah obok jeziorka pod obrazem szamka gdzie wyławia się rybę).  Może jeszcze jakieś tytuły są, ale nie wiem mało informacji :D
Uwaga na te duże jeziorko na którym jest wyspa/góra. To przepaść! Hmm... Na mapce są dwa szamki (skrót), które mają pomagać myszkom wspiąć się na górne jeziorka. Niestety ale szamany nie mogą łowić - taki minus. Są szamany którzy pomagają, a są tacy, którzy przeszkadzają.
Kliknij aby powiększyć
Tym razem zdjęcie jest od Znajomej (ode mnie)- bo w angielskim były błędy.
I chyba tyle.. Nigdy nie byłam dobra w opisywaniu.
~Aniuschan
*zdjęcia są dodane przez Znajomą przez własne screeny i z forum

To co trzeba powiększy to dodatek, jak zdobyć tytuły i przedmioty (itemy) z połowów :)

47 komentarzy:

  1. Pierwsze eventowe mapy i czat zawalony od nowych tytułów- «Tonnerre de Brest»

    Event event event

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam to title wcześnie :o Serio, chyba rok temu zdobyłam, sama nie wiem skąd i jak XD
      ~Met
      Poza tym, świetna notka Aniu, boska Ania, dzięki Ani mam kocią czapkę ^^

      Usuń
    2. Za przejście mapy- tylko to była łódka :)

      aww... akurat angielski opis gdzie co jest to ode mnie, a polski od Binora

      Ale notka jest dobra :)

      Usuń
  2. Nie polecam być szamanem, a przy moim szczęściu 2 razy pod rząd -.- Koszmar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 razy pod rząd! Buhahaha jestem szczęściarą XD

      Usuń
    2. ja byłem 2 razy ale nie pod rząd

      Usuń
    3. 2 razy to ja byłam przez cały event XD

      Usuń
  3. Dziękuje Binorowi za jeden z obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma go już, tzn nie ma tego po polsku :o

      Usuń
    2. Już jest. Teraz zrobiłam go ja, więc nie powinno być problemu. Angielska wersja zniknęła bo miała błędy.

      Usuń
  4. Bardzo przydatny post, może zacznę nim spamować xD
    (pisałem to 5 godzin O_o

    OdpowiedzUsuń
  5. Te! po tym restarcie (kiedy akurat miałem mieć szamana) może dodadzą tytuł kokos xD (cocconut)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba uważać na to jak wędka puści. Wtedy trzeba zmienić przynętę XD

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłabym to skopiować na mojego bloga? Prosze :< przy okazji napiszę że to od was pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może opisz to własnymi słowami i odeślij do naszego bloga-link, bo tak robią dobrzy blogowicze kiedy coś kopiują ;)

      Usuń
    2. Chodzi mi głównie o obrazki bo mi guzik prt screen się zepsuł :/

      Usuń
    3. Mam do ciebie prośbę w takim razie: nie kopiuj tego gdzie co zdobyć-daj odsyłacz i napisz jakiś wyróżnieniem że obrazki z tego bloga i daj link XD

      Usuń
    4. to że obrazki są z tego bloga, musi być napisane, a poza tym link do waszego bloga jest w jednym z moich postów, ale pod tym postem z eventu też będzie link do waszego bloga ;3 Post będę pisać później bo na telefonie jestem

      Usuń
    5. http://myszki-z-polski-transformice.blogspot.com/2013/08/siemanko-nikipas-zapomniaa-w-poprzednim.html może być :)

      Usuń
  8. mogłabym to skopiować na mojego bloga? Prosze :< przy okazji napiszę że to od was pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  9. >shamany.

    Pisze sie "shamani" albo "shamanowie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalista się znalazł

      Usuń
    2. jak już: szamani przez z -jak poprawiać to dobrze ;p

      Usuń
    3. Ops, moj blad : ) Ale nie poprawie bo kazdy raczej wie o co chodzi ^^

      Usuń
  10. O jeju ania napisała notkę -.-

    ŚWIĘTO KURCZE!
    PODNIETE MACIE -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te komentarze tyczą się eventu, bo jak się piszę na temat to aktualny XD

      Usuń
    2. Jakoś nie podniecaja się, że napisałam notkę. Po za tym to moja pierwsza. I dlaczego mnie "hejtujesz" Anonimku? :)

      Usuń
    3. Pod każdym postem, który coś tłumaczy tak piszą. Jak widzę Anonim ma ślepotę XD

      Usuń
    4. JEJUSIU, jej pierwszy post, nikt nie ma podniety, a nawet jeśli to zabronisz?
      ~Met

      Usuń
    5. tA OSOBA POPROSTU ZAZDROŚCI

      Usuń
  11. Ten post chyba miał być zabawny, ale wyszedł bardzo infantylnie, wręcz prześmiewczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miał być zabawny :) Ten post jest informacyjny ^^'

      Usuń
    2. Ten post nie miał być zabawny. Anonimie już napisałam wcześniej, napiszę jeszcze raz. Masz coś do Aniuschan to z nią pogadaj na poczcie, bo jak na razie ośmieszasz się.

      Usuń
  12. Miłoby było gdybyś npaisał/a kto zrobił tego screena z wszystkimi itemami. Bo tak się składa, że to byłam ja co zajęło mi sporo czasu a pozwolenie dałam jednej osobie, która miała napisać do kogo nalezy screen ^^. Także wiedz że możesz go używać ale fajnie by było gdybyś jednak napisał/a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wcześniej pisałam dostałam te zdjęcie od Binora, który nie napisał mi autorki, więc pomyślałam, że zdjęcie zostało wrzucone przez jakąś osobę i krąży bez podpisu- i tak dziękuje Binorowi za danie mi tego zdjęcia, bo szukałam pustej mapy aby osoby nieznającego angielskiego miały prościej. Ja wstawiłam angielską wersje.

      Więc usunę, bo nie wiem jak cię podpisać(nadal). Linku do bloga też nie mogę podać, a zrobienie drugiej wersji zajmie mi 10 minut, bo pustą mapę prawie już mam zrobioną.

      Przepraszam za to, że głupio się z tym poczułaś.

      Usuń
  13. jak ja chciałam Akwarium i co nic a poszłam tam gdzie pisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasem trzeba nawet 4 razy łowić w tym miejscu by złowić

      Usuń
  14. Nie mogę znaleźć kolczyków-rozgwiazd ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na obrazku pokazane gdzie jest. Czasem musisz łowić w miejscu 5 razy aby zdobyć upragniony item lub tytuł

      Usuń
  15. Ciężko łowić, kiedy nie można się dostać do sadzawek. Powinni nam dać drabinę czy coś.

    OdpowiedzUsuń