8 grudnia 2023

8 grudnia + Kolekcja świąteczna! Futerko miętówki!

Hejka!
Wczoraj do gry została dodana nowa kolekcja, w której znajdziemy drzewkowe włosy, wstążkę z dzwonkiem, ogonek sarny oraz futerko miętówki. Same ceny nowych przedmiotów możecie zobaczyć niżej.
Jak wam się podoba nowa kolekcja? Moim zdaniem jest przepiękna! Natomiast odznakę nowego futerka możecie zobaczyć niżej.

Chciałbym również wspomnieć, że ogonek sarny działa w bardzo ciekawy sposób, bo zastępuje on zwykły ogon naszej myszki! W ten sposób możemy mieć krótki, uroczy ogonek na naszym futerku!

Post: Wilczaq 3(B) + 1(F)



KLIKNIJ TUTAJ, ABY ODPOWIEDZIEĆ


8 komentarzy:

  1. Włosy kupiłam, są cudowne, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, bardzo ciekawie wyglądają ale ja akurat nie będę ich nosić XD

      Usuń
    2. Bardzo pięknie w nich wyglądasz panno mesmero bardzo dobry zakup

      Usuń
    3. Jak to nie będziesz ich nosić? nie pasują ci Wilczak?
      Ach dziękuję Ev :3

      Usuń
    4. Tak, bo wyglądają bardziej kobieco że tak to nazwę XD

      Usuń
    5. To powiadasz, że nie pasują te włosy mężczyznom?

      Usuń
    6. Nieee, jak ktoś lubi to niech nosi XD ale ja akurat nie zamierzam

      Usuń
    7. A szkoda, już sobie Ciebie wyobrażałam w tej fryzurze XD

      Usuń