26 czerwca 2024

Dzień Gołębia

Organizatorzy : Wilczaq#9140 8(O), Jestem_ona#7797 5(O)
Uczestnicy : Stokrotka013#0000 3(A), Puniapowraca#1354 3(A), Tensai#3086 3(A), X_melon_x#0000 3(A), Xevispl#0000 3(A), Ala_klopsik#9685 3(A), Lilianka11#0000 3(A), Sugar_x#8968 3(A), Pusheenjapan#2529 3(A),

Hejka!
Dzisiaj w plemieniu odbył się Dzień Gołębia! Zaczęliśmy od przebrania się w gołębie, a następnie wyruszyliśmy w podróż do lasu. Podczas tej wyprawy spotkaliśmy wiele różnych zwierząt. Były to między innymi szopy, wiewiórki oraz różne ptaki.







Następnie postanowiliśmy, że sprawdzimy swoją wiedzę na temat gołębi poprzez zrobienie quizu na standardowej mapce. Pytania były różne. Na początku dotyczyły gołębia z Transformice i jego historii, a następnie przeszliśmy do pytań dotyczących rzeczywistych gołębi.


Kolejną atrakcją była Gołębia Szansa! Tym razem na starych zasadach oraz z nowym dodatkiem Legend. Zanim jednak przedstawiłem zasady, to ujawniłem pierwsze hasło do planszy!
Jeśli ktoś chciałby je zdobyć, a nie uczestniczył w dniu to może się do mnie zgłosić na discordzie, coś wymyślimy. ;)


Tym razem zmianą w Gołębiej Szansie był cel samej gry. Celem tym razem było dotarcie do mety, a nie zdobycie Szans, podobnie jak kiedyś! Tak jak wspomniałem wyżej, dodatkiem były Legendy. Działały one podobnie jak Życzenia, ponieważ również zdobywało się je po wejściu na pole z maskotką, jednak ich efekt był zdecydowanie lepszy, a same ich występowanie było rzadsze. Jeśli chodzi o zwycięzców tej atrakcji, to byli nimi :

1 miejsce - Sugar_x#8968 i Tensai#3086
2 miejsce - X_melon_x#0000 i Xevispl#0000
3 miejsce - Lilianka11#0000 i Stokrotka013#0000

Dziękuje wszystkim za udział! Trochę mniejszy dzień, ale mam nadzieję że wam się podobało! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz