24 czerwca 2024

Królestwo Zieleni - poznajemy rośliny i nie tylko

Organizator: Mesmera
Uczestnicy: Adamgalla, Aniuschan, Lekkoduch, Hajdula 3(A), Luska 3(A), Jestem_ona 3(A), Tensai 3(A), Dalia#1229 3(A), Wilczaq 3(A), Xevispl 3(A), Lilianka11 3(A), Puniapowraca 3(A), Ala_klopsik 3(A), Justiczka 2(A), Kickaricka3 1(A), x_melon_x 1(A)

Królestwo Zieleni poznaliśmy od strony roślin. Siedząc w moim skromnym pałacyku, posłuchaliśmy czytając o kilku ciekawostkach dotyczących trawy. Przez moje zamieszanie z kodami, nie mieliśmy okazji zbytnio poszukać drogi w trawie. Za to weszliśmy do mrowiska w poszukiwaniu serka. Onka postanowiła zabrać zapasy mrówek. A gdzie były mrówki? Na screenie znajdziecie odpowiedź. 
Pierwszą rośliną trującą, którą poznaliśmy był barszcz sosnowskiego. Dzięki mojej magii roślin, mogliśmy swobodnie biegać po roślinie i nic nam nie było. A roślina była ogromna. Tylko nieliczni odważyli się wejść na samą górę, albo po prostu nie weszli z lenistwa. W sumie na jedno wychodzi XD



Wspomniałam o tym, w jakich miejscach trawiaści mieszkańcy mogą zamieszkać. Jednym z przykładów był but. Mogliśmy do niego wejść, posiedzieć, a nawet po nim poskakać. But był nawet przytulnie urządzony. Kilka osób najbardziej zainteresowały balony, znajdujące się gdzieś tam w powietrzu. Przy okazji wspomniałam, jak rozróżnić mniszek lekarski od mlecza. Stwierdzam, że przydatna to informacja, ponieważ mniszek można wykorzystać do wielu rzeczy. Co do mlecza....
A dmuchawiec mamy z mniszka



Jak to ja, nie mogłam zapomnieć o pokemonach, na znak dawnych czasów, kiedy to byłam wodzem plemienia Typ Trawiasty. Nawet była improwizoryczna walka, nie prowadzona przeze mnie.

W trawie nie ma tylko samej zieleni, czy też niebezpiecznych roślin. W zieleni nie ma tylko zieleni. Możemy też spotkać wspaniałe rzeczy. Choćby ogród jest tego przykładem.





Przed ostatnią atrakcją było toczenie kulek żuka. Kulki co chwila same chciały pędzić do końca i trzeba je było poprawiać, za każdym razem przed startem myszy. Było kilka wyścigów. Pod każdym zdjęciem jest napisany zwycięzca wyścigu.

Xevispl

Wilczaq

Jestem_ona

Luska

Lekkoduch
Ostatnią atrakcją był quiz na temat rzeczy o których mówiliśmy podczas zwiedzania królestwa Zieleni. Na najwięcej pytań odpowiedzieli Xevispl, Lekkoduch, Wilczaq, Jestem_ona, Luska. Najszybciej odpowiadał Xevispl, szybkie palce.
Na tym zakończyło się zwiedzanie królestwa. Po wydarzeniu sprawdziłam kilka kodów swoich mapek i udało mi się znaleźć trawę. 




Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście. Do zobaczenia na następnym wydarzeniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz