10 lipca 2020

Dzień Ruchu

Organizator: Cevizi 7+1(O)
Marzyciele: Mrkapii, Asias1 2(A)+1(I), Hypnos 3(A)+1(B)+1(I), Povija 2(A), Justiczka 3(A), Caramellix 3(A), Anvella 1(A), Kitayoshi 2(A) ,Wilczaq 2(A), Patkaaa1601 3(A)+1(B), Ev_yuko 2(A), Carolinex 1(A), Ala_klopsik 2(A), A_dam 3(A) , Losiek_youtube 1(A), Hakegmpl 2(A) Goście: Maruii 3(A)
Dnia 10 lipca o godzinie 17:30 rozpoczął się Dzień Ruchu. Miło przywitałam wszystkich i na początek spytałam się jakie myszki sporty lubią najbardziej. Okazało się, że odpowiedzi były przeróżne! Padały odpowiedzi takie jak rower, siatkówka, piłka nożna i tak dalej. Następne pytanie brzmiało następująco: "Kiedy ostatnio uprawialiście sport"? Niektórzy mówili, że wczoraj, tydzień temu, a nawet pojawiały się odpowiedzi miesiąc temu! Niezwykle mnie to zszokowało, ale nadszedł czas na pierwszą atrakcję. Na pierwszy ogień poszła mapa, którą znalazłam w internecie z różnymi przeszkodami do przejścia. W pierwszej rundzie wygrała Anvella, a w drugiej - Kitayoshi. Następnie, kiedy przyszli spóźnialscy spytałam się wszystkich jeszcze raz - jaki jest ich ulubiony sport, i kiedy ostatnio go uprawiali. Odpowiedzi w dalszym ciągu były zróżnicowane.
Przyszedł czas na tak zwane "przebieranki" - poprosiłam wszystkich chętnych o zapisanie się mi na szepcie, jeśli chcą się przebierać. Dałam im trochę czasu, a innym pozwoliłam grać w piłkę, na mapce. Po kilku minutach wszyscy byli gotowi - przedstawili swoje stroje, a ja miałam dylemat, aby wybrać najlepszy. 
[Kitayoshi] Jak widać interesuje sie sztukami walki - przede wszystkim karate - co wskazuje na to moja opaska na glowie oraz wachlarz (czasem jest zbyt goraco i trzeba sie powachlowac!). Jednak uwielbiam tez pilke, co widac na boku mojego futerka.
[Carolinex] Opaska, żeby mi kłaki do oczu nie wpadały i piłka, bo oczywiście idziemy grać na mysiej planszy! Generalnie im wygodniejszy i mniej przeszkadzający strój tym lepiej.
[Justiczka] No ogólnie to sobie na rowerku jeżdże i mam okularki bo słońce wali po oczach, słuchawki do muzyczki żeby fajnie się jeździło i jestem tak zdyszana że mam jęzor wywalony i umieram.
 
[Ev_yuko] O to mój strój do ćwiczeń, może nie do sportowych ale do rysowania jak najbardziej.
[Hypnos] Tancze w rytm tamburyna.
  
[Anvella] Jestem ubrana na sportowo, czapka nike, spięte włosy oraz brak makijażu. Jestem szybka jak tygrys. Mam gwizdek w pyszczku na co wskazuje mój tytuł - najlepsza trenerka!
[Wilczaq] Jeżdże na rowerze tak szybko, że nie mam jak się zatrzymać więc mam rogi które są bardzo do przodu i jak uderze w ściane to się nic nie stanie.
  
[A_dam] Jestem ubrany na basen, mam gogle aby woda nie wlewała się do oczek oraz rękawki aby nie utonąć! Można zauważyć obok mnie rybkę- mojego przyjaciela pływaka o imieniu Ferdek.
[Maruii] Skoki narciarskie to moja pasja! Od najmłodszych lat uczyłam się jeździć na nartach, a turnieje skoków narciarskich w TV bardzo mnie interesowały. Dużo razy skakałam, i zdobyłam nawet 1 miejsce ^.^
Na czas moich rozmyślań włączyłam moduł #DrawBattle, żeby nikt się nie nudził. Starczyło nam czasu na jedną rundkę, podczas, której ciężko było wybrać zwycięzcę - w końcu gdy gra się skończyła przyszedł czas na ogłoszenie wyników. 
Trzecie miejsce, zajęła Kitayoshi, która niestety musiała wyjść, ale wszyscy serdecznie jej pogratulowali. Drugie miejsce natomiast zyskał A_dam, ze swoją uroczą rybką - Ferdkiem. Nadszedł czas na ogłoszenie pierwszego miejsca, które zdobyła pewna dziewczyna, której marzeniem było jeżdżenie na nartach - Maruii! Wszyscy nagrodzili ją i pozostałych gromkimi brawami, a później przyszedł czas na następne atrakcje - minigry! Ogłosiłam, że na początek włączymy "The Floor is Lava", żeby myszki się rozruszały. Zagraliśmy kilka gier, podczas których nie brakowało wielu śmiechów.
Następnie włączony został moduł batata, w którym także było można zobaczyć wiele śmiechów. 
Kiedy ogłosiłam koniec tego modułku, niektórzy się zasmucili, bo przyszedł czas na grę, podczas której była naprawdę zacięta walka! Był to football. Niektórzy narzekali, że nie potrafią w to grać, każda drużyna strzeliła kilka samobójów, a gdy już wydawało się, że niebiescy prowadzą czerwoni wystrzelili jak z procy i okazało się, że był remis. Zostało kilka minut gry, a każda drużyna walczyła zacięcie. Wiele razy zdarzyło się, że to niebiescy zdołają wygrać, ale czerwoni im dorównywali.
Finalny strzał w końcu zdobyli niebiescy, czerwoni zdenerwowali się trochę, ale kilka osób uspokoiło ich i pogratulowaliśmy zwycięzcom genialnej gry. Później postanowiłam przedstawić wszystkim mapki Asias1, której wszyscy pogratulowali, za zrobienie tak ślicznych map. 
Na jednej znajdowała się wielka piłka, którą można było przesuwać po mapie, a na kolejnej widownia i boisko do gry w piłkę nożną. Zostało włączone #utility, żeby wszyscy mogli się teleportować na boisko i bawiliśmy się tak chwilę, aż musiałam ogłosić koniec zabawy. Dzień Ruchu dobiegł końca, a dla chętnych przez kilka minut były włączone przeróżne modułki.
Podobał się wam dzień? Zostawcie komentarz!

14 komentarzy:

  1. Hypnos większość ubrań taka sama, a za każdym razem inna interpretacja - świetna kreatywność XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tylko wąsy doda, a tak to ten sam strój! Chociaż opisy to ma zwykle fajne

      Usuń
    2. Kreatywny z niego chłopak, to trzeba przyznać.
      Fajnie ten dzień wyszedł, brawo dla Cevizi :)

      Usuń
    3. Zdarzało się nawet zajmować miejsce wśród najlepszych za strój :D

      Usuń
    4. Dzięki Mes, i to prawda - ciągle ten sam strój, a zawsze inna interpretacja...

      Usuń
    5. Ale jakie opisy! XD

      A proszę :D

      Usuń
  2. Bardzo fajnie zorganizowany dzień!! I po co się martwiłaś Cevi. Wyszło wspaniale :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dzień, super ja, super ty. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo iż zbytnio się nie ruszam i nie przepadam za sportami to świetnie się bawiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś Cię odnajdę to zmuszę do przechodzenia 20km dziennie! >:D

      Usuń
    2. Psss, ale tutaj się nie ruszasz, tylko myszka się rusza XD

      Usuń