31 lipca 2020

Gdzie moja mysz wędruje? - wyniki konkursu

Nasze myszki poza zbieraniem serków odwiedzają różne miejsca. Wspinają się, zaglądają w ciemne miejsca, podziwiają przyrodę i architekturę. Niewiele osób pochwaliło się co robi ich myszka w czasie wolnym od zbierania sera. Za to miejsca, które pokazali uczestnicy konkursu.. są niesamowite, a niekiedy zabawne ;)

Odwiedzone miejsca:
Laven#0381 
Maruii (PPZ)
Hypnos
Patkaaa1601

Patkaaa1601

Ev_yuko
Ev_yuko














Zwycięzcę nie było łatwo wybrać. Urzekła nas pomysłowość Ev_yuko, dlatego przyznajemy jej pierwsze miejsce. Otrzymuje ona 6 pkt do punktacji plemiennej. Drugie miejsce otrzymuje Laven, której należy się 5 pkt! Reszta otrzymuje po 4 pkt (lub balony). 

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie! Zapraszam do sierpniowych konkursów!

W odmętach maila zaginęła nam jedna praca. Należy do Iroshia. Przepraszamy za problemy. Otrzymujesz od nas w ramach rekompensaty +1 pkt, więc łącznie zdobywasz 5 pkt do punktacji plemiennej!
Jeszcze raz przepraszamy za przeoczenie!

17 komentarzy:

  1. Ayy, wszystkie prace są urocze!
    Gratuluję Evy oraz Lav <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia! Gratuluję każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawnie było iść przez połowę podwórka z kolorowymi światełkami i z moją psinką w pełnej ciemności plus w pobliżu była burza i ciągle błyskało xD A te z kwiatkami jeju tak wiał wiatr że ciągle rysunek mi spadał dwanhwidnau No ale udało się!
    I oczywiście dziękuję za pierwsze miejsce! <3
    I jak zobaczyłam wykonanie Hypnosa to buchnęłam śmiechem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać było, że się postarałaś przy zdjęciach :)

      ps.
      Praca Hypnosa też mnie rozbawiła XD

      Usuń
  4. Maruii cudowna fotka, bardzo klimatyczna :3
    Tak samo ta fotka Ev_yuko w jaskini? Tajemniczo

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie osobiście najbardziej urzekła praca Maruii <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mnie też, ale światełka ev urzekły mnie jeszcze bardziej XD

      Usuń
  6. Gratuluję każdemu. Moje serduszko jednak skradły zdjęcia Yuko.. Znaczy- Lody nadal życiem :xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia <333
    I gratulacje dla wszystkich! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. E-mail plemienny jest już nieaktywny i nie można było na niego wysyłać prac? D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, przepraszamy za pomyłkę! Za jakiś czas dodamy prace do postu 🤍

      Usuń