20 lipca 2020

Urodziny Poviji i gra w statki

Przyjęcie rozpoczęło się punkt 18:00. Została odpalona mapka urodzinowa i większość z nas odśpiewała sto lat. Wręczyliśmy
solenizantce prezenty i przesyłaliśmy życzenia. Hypnos próbował zgarnąć dzień dla siebie, ale został przepędzony, choć nadal próbował się przepchać
swoją osobą. Krótko po złożeniu życzeń ogłosiłam, że niedługo zaczniemy grę w statki. Wytłumaczyłam zasady i podczas tłumaczenia, u niektórych myszek wystąpiły problemy techniczne. Odczekaliśmy dłuższą chwilę, na
bieżąco tłumacząc zasady osobom, które jeszcze nie czytały zasad. Wrzuciliśmy też na discord zasady, dla osób, którym tfm lagowało. Povija włączyła streama dla poszkodowanych przez lagującą grę. Tak ok 18:30 rozpoczęliśmy rozgrywkę. Początkowe strzały były ostrożne, choć kilka osób ryzykowało. Pierwszą osobą, która ustrzeliła niezwykły statek i wysunęła się na prowadzenie była Ev_yuko.
Długo nikt jej nie dogonił, aż Smaczne_haribo, po spudłowaniu strzału przez Kanę, ustrzeliła statek niezwykły. Wcześniej ustrzeliła jednomasztowca. Walka trwała, wszyscy starali się ustrzelić statek, a szczególnie natrafić na ten niezwykły. Gdy Hypnos, wykorzystując pomyłkę Kitayoshi, ustrzelił przedostatni niezwykły statek zrobiło się gorąco. Statek owy zapewniał wyprzedzenie przeciwników. Ostatni z nich ustrzeliła Kana, choć miała niezłą zagozdkę gdzie strzelać, by Smaczne_haribo znowu nie zgarnęła jej statku.
Oto ogólny spis:
Smaczne_haribo 1 pkt 8 pkt 4 pkt
Mukinas 2 pkt 2pkt
Ev_yuko 8 pkt 3 pkt
Kitayoshi 2 pkt
Hypnos 4 pkt 8 pkt
Povija 5 pkt
Cevizi 1 pkt 1pkt
Kosmo 2 pkt
Asias 3 pkt
Naomi 3 pkt
Feristen 1 pkt
Mateusz 1 pkt
Kana 8 pkt

Pierwsze miejsce zdobyła Smaczne_haribo (która podgarniała statki Kanie). Drugie miejsce z różnicą jednego punktu zdobywa Hypnos - jednak ten jednomasztowiec ma znaczenie. Trzecie miejsce
zdobywa Ev_yuko - zbyt daleko od pierwszego miejsca się nie oddaliła. Zaraz na podium znajduje się Kana. Ustrzeliła tylko jeden statek... ale ten niezwykły. Najwięcej statków ustrzeliła Smaczne_haribo, bo aż trzy. Cevizi ustrzeliła dwa jednomasztowce, dzięki czemu szybciej zniknęły jednostrzałowce.
Co zabawne ostatnim statkiem, który został ustrzelony był czteromasztowiec i to Smaczne_haribo je ustrzeliła, tuż przed kolejką Kosmo, nad czym nasza królowa piasku ubolewała.

Dziękuję wszystkim za wspaniałą grę
i mam nadzieję, że wam się podobało i wybaczycie mi te jajowate koła XD

Ps. Tak, te statki się kochały dlatego się tuliły. Nie chciały się rozłączać.

Organizator: Mesmera
Uczestnicy 
Marzyciele: Naomi#8875 3(A), Smaczne_haribo#5926 3(A), Kana#2630 3(A), Povija 3(A), Kosmo#7692 3(A), Hypnos#9330 3(A)+1(B), Feristen#3086 3(A), Ev_yuko#9867 3(A), Asias1#1996 3(A), Mukinas 3(A), Milka7878 3(A), Kitayoshi#8874 3(A), Patkaaa1601 3(A)+1(B), Carolinex 2(A)
Goście: Mateusz989 3(A), Cevizi#8322 3(A)
Widownia: Prawdziwa_ja#6779 1(A), Caramellix#0000 1(A), Ala_klopsik#9685 1(A), Xashlee#0996 1(A), Rolcia#2765 1(A)

Życzenia, które dostała od Marzycieli Povija - ten mój wielki projekt

15 komentarzy:

  1. Piękna kartka urodzinowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy niezwykły statek wykryłam ja moim wykrywaczem metali! A Hari to w ogóle złodziejka! Zapamiętać: nigdy nie pudłować będąc w kolejce przed Hari!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłam świadkiem. Hari większość statków zgarnęła Kanie.

      Usuń
    2. Trzeba korzystać jak się ma co zgarniać haha

      Usuń
  3. Wybacz Kana za ten statek XDD
    I jejku ale ta kartka jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka Mesmera. Fajnie się bawiłam, lecz gra troche ze mną nie współpracowała haha :D
    Pierwszy raz grałam w statki na tfm i nawet mi się podobało.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Povija!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będziemy grać w statki :)
      Nie szło ci tak źle... to wina Hypnosa XD

      Usuń
    2. Bo zawsze jest twoja wina

      Usuń
  5. To był świetny dzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka! Szkoda że nie mogłam z wami grać ;(

    OdpowiedzUsuń