15 lipca 2020

Poszukiwacz reliktów - wyniki

Marzyciele uszykowali stroje na wyprawę w poszukiwaniu reliktów. Każdy miał swoją wizję, co myszce jest potrzebne na taką podróż. 20 osób zaprojektowało strój, który według ich oceny najlepiej nadaje się na poszukiwanie reliktów.
A oto stroje:
Hypnos
Firletka
Smutny_nalesnik (PPZ)
Ev_yuko
Caramellix
Meow
Patkaaa1601
Anvella
Kitayoshi
Carolinex
Iroshia
Dragonlolha
Aatosekk
Snowflake
Overall
Naomi
Xashlee#0996
Asias1
Maruii (PPZ)
Wilczaq
Povija

Zwycięzców wybierali Przewodnicy Marzeń. Nie było nam łatwo, bo wszystkie stroje wspaniale się prezentują. By przyznać jednej osobie zwycięzcę, wahaliśmy się między dwoma strojami, ale praktykantki przyszły nam z pomocą. Dlatego też mogę oficjalnie ogłosić, że pierwsze miejsce zajmuje Aatosekk! Otrzymuje do punktacji plemiennej 6 pkt. Drugie miejsce zajmuje Maruii, otrzymuje ona 5 balonów. Reszta otrzymuje po 4 pkt (lub balony jeśli spoza plemienia)!
Dziękuję wszystkim za udział w naszym konkursie! Gratuluję zwycięzcom!
A wam... jaki strój najbardziej się podoba?

7 komentarzy:

  1. Brawa dla zwycięzców! Wszystkie stroje są cudowne<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że pomyliłaś nicki pisząc "pierwsze miejsce zajmuje" ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla wszystkich wygranych! Każdy strój był naprawdę piękny i w jakiś sposób oryginalny. Osobiście, moim faworytem jest strój Smutny_nalesnik - bardzo się on wyróżnia na tle innych i jest niezwykle piękny! Nie wpadłabym na pomysł, aby połączyć rzeczy, które dodała nalesnik do stroju, - a szkoda.
    Niezwykle przykro jest mi też, bo zapomniałam o tym konkursie, a kiedy już miałam robić coś mi wypadło...
    Ale ze mnie sklerotyczka! ;-;

    Jeszcze raz brawka uwu

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzców konkursu. Przepiękne prace *-*

    OdpowiedzUsuń