7 lipca 2020

Gala wręczenia rang

Dziś odbyła się uroczysta Gala wręczenia rang. Na specjalnej mapie podziękowaliśmy wszystkim za aktywny udział na dniach Miesiąca Marzycieli, zrobienie mapek i rysunków oraz organizację dni. Rangi w tym roku otrzymało 20 osób. Każdego z osobna zapraszaliśmy na scenę i wręczaliśmy
rangę, było przybycie piątki, uściski. Wszyscy bili brawo i gratulowali nowej rangi.

Osoby, które zdobyły nowe rangi:
Ala_klopsik - Bujający w Obłokach

Caramellix - Lotnik Przestworzy 

Cevizi - Bujający w Obłokach

Dragonlolha - Bujający w Obłokach
Ev_Yuko - Lotnik Przestworzy

Firletka - Idealista
Hollylovepl - Obrońca Marzycieli
Iroshia - Obrońca Marzycieli

Kitayoshi - Bujający w Obłokach

Kosmo - Idealista

Magic - Bujający w Obłokach
Naomi - Obrońca Marzycieli

Overall - Obrońca Marzycieli

Roksana_4 - Obrońca Marzycieli
Rolcia - Bujający w Obłokach

Shad - Obrońca Marzycieli

Smaczne_haribo - Lotnik Przestworzy

Sunny - Obrońca Marzycieli
Tomoee - Obrońca Marzycieli
Wilczaq - Bujający w Obłokach

Osoby, których nie było osobiście na wręczaniu rang, również wyróżniliśmy i poświęciliśmy im czas na scenie.
Po rozdaniu rang jeszcze raz podziękowaliśmy wszystkim za aktywność. W tym roku dodatkowo zaprosiliśmy jednego z Marzycieli na scenę. Wybraliśmy Ev_yuko, dlatego, że była na wszystkich dniach podczas Miesiąca Marzycieli! Ev_yuko miała dość krótką przemowę, zapewne dlatego, że zaskoczyliśmy ją zaproszeniem na scenę :)

Organizatorzy: Mrkapii i Mesmera

Uczestnicy na Gali
Marzyciele: Meow 1(A), Shad 1(A), Cevizi 1(A), Rolcia 1(A), Smaczne_haribo 1(A),  A_dam  1(A), Overall 1(A), Caramellix 1(A), Anonimkka 1(A), Ev_yuko 1(A), Cleo122 1(A), Fajnynick 1(A), Patkaaa1601 1(A), Sssssaassdgd 1(A),  Milirinka 1(A), Ala_klopsik 1(A), Povija 1(A) +1(B), Iroshia 1(A), Asias1 1(A), Hypnos 1(A), Kitayoshi 1(A), Deazzly 1(A), Kosmo 1(A), Majusia 1(A), Kana 1(A) +1(B), Dragonlohha 1(A), Xashlee 1(A), Hakegmpl 1(A)
Goście: Maruii 1(A), Iscariote87 1(A)

Dziękujemy wszystkim za uczestnictwo w Gali! 

8 komentarzy:

  1. Naprawdę mnie zaskoczyliście tą przemową! Nie wiecie nawet jak się zestresowałam xD Przepraszam,że taka krótka :/
    Ale ogółem na gali było serio sympatycznie <3
    I oczywiście jeszcze raz gratuluję nowych rang!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby za rok jeszcze więcej osób dostało range! Ewentualnie tyle samo. Żałuje tylko, że nie wzięłam się za siebie i nie zdobyłam reszty brakujących mi punktów :(. Brawcia dla wszystkich, którzy otrzymali range!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilu było zszokowanych, jaka JA byłam zszokowana.
    Lecz miło zaskoczona :)
    Oczywiście gratuluję wszystkim nowych rang!

    OdpowiedzUsuń
  4. Była to moja pierwsza gala, na której uczestniczyła.
    Gratulacje dla osób, które otrzymały nowe rangi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była dopiero druga edycja :) Cieszę się, że się podobało

      Usuń