30 marca 2022

Dzień Muffinka (+ dokończenie Dnia Roślin)

 Organizator: Kana
Uczestnicy: Eevve#4748 3(A), Hajdula#0000 2(A), X_melon_x#0000 1(A), Ev_yuko#9867 3(A), Wilczaq#9140 3(A), Jestem_ona#7797 3(A) Qunexu#6894 3(A), Anvella 3(A) Kamileg 3(A), Chomiczkaxxx 2(A), Ajjjooo 3(A), Pancerniki 3(A), Adrianeq1231 2(A), Lilianka11 2(A), Czeko_tubka 2(A)

Z okazji Dnia Muffinka, 30.03.2022 spotkaliśmy się w Chatce Plemiennej, aby go uczcić. Jednak najpierw dokończyliśmy Dzień Roślin, ponieważ przygotowałam jeszcze jedną atrakcję na tamten dzień, a zapomniałam o niej podczas tamtego dnia. Był to quiz w postaci postaw na milion!

Po napisaniu pytania i odpowiedzi A, B i C - myszki ustawiały się na gruncie, z odpowiedzią którą uważają za poprawną. Po kilkunastu sekundach - grunt z poprawną odpowiedzią znikał, a myszki leciały do norki pod nim. Najwięcej razy jako pierwsi wpadli do poprawnej odpowiedzi Pancerniki i Wilczaq (po trzy razy), a Anvella, Ajjjooo i Kamileg wlecieli po jednym razie.

Kiedy nadrobiliśmy atrakcję z Dnia Roślin - przeszliśmy do przebrania się za muffinki, a następnie każdy miał okazję ozdobić własną.

Niestety mapka miała tylko 8 babeczek, przez co musieliśmy zrobić dwie rundy.

Po udekorowaniu ich, nadszedł czas na kolejny quiz - tym razem o muffinkach!
Był to quiz "bieg" - byliśmy ciągle na jednej mapie, a kiedy zadawałam pytanie to należało wbiec do prawidłowej odpowiedzi - kto wbiegł do nieprawidłowej, ten tonął w kwasie. Niestety źle ustawiłam spawn i troszkę nie podziałało, ale to na przyszłość wyjdzie lepiej XD


Wyszło dziwnie mało atrakcji, byłam pewna że jest ich więcej, dlatego myszki poprosiły o włączenie jeszcze modułu #drawbattle - każdy narysował muffinkę, a zwyciężyła Ev_yuko:

Skoro mowa o Ev_yuko - wykonała ona znowu prześliczny rysunek na dzień, a oto i on:

Dziękuję wszystkim za przybycie. Mam nadzieję, że mimo faktu, ze dzień trwał dość krótko - wszyscy dobrze się bawili. Zapraszam 01.04.2022 na Dzień Ptaka w Chatce Plemiennej!


1 komentarz:

  1. Super dzień muffinka, żałuję że sobie nie zrobiłam wtedy ich do jedzonka chociaż z drugiej strony ja czarownica a nie jakis piekarz

    OdpowiedzUsuń