26 marca 2022

Dzień Roślin w Marzycielach

 Organizator: Kana
Uczestnicy: Nicolqa#5452 3(A), Annazaw38#3983 3(A),  Czeko_tubka 2(A), Jestem_ona#7797 3(A), Ala_klopsik#9685 2(A),  Kimorek#6669 3(A), Kania#2483 3(A),  Kamileg#8875 3(A), Morton#0489 3(A),  Lisaczek 2(A), Naderia#0095 2(A), Olnya#2177 2(A) Kosmo#7692 3(A), Wilczaq 3(A), Sugar_x#8968 3(A), Lilianka11#0000 3(A), Usmiechnij_sie#9743 1(A), X_melon_x#0000 2(A), Pancerniki 1(A), Ajjjooo 2(A)

W dniu dzisiejszym odbył się Dzień Roślin! Na początku przedstawiłam mapy Marzycieli, wykonane kiedyś na konkurs "Kwiatek tu, kwiatek tam - kwiatka na mapie mam!" Podczas biegania po mapkach zadawałam myszkom różne pytania (dwa XD), a kiedy skończyły mi się pomysły - pałeczkę przejęli inni Marzyciele.



Jaka jest Wasza ulubiona roślina? 
[Sugar_x] róża, mam do niej sentyment i jest ze mną ściśle związana
[Jestem_ona] nie mam
[Wilczaq] nie mam, wszystkie są piękne
[Kamileg] Tulipan :P
[Annazaw38] trawa XD
[Kania] Czarne róże są mmmm
[Jestem_ona] jakbym miala byc szczera
[Nicolqa] kaktus
[Lilianka11] Słoneczniki :D
[Ala_klopsik] kaktus
[Morton] ulubiony to słonecznik
[Lilianka11] Ale białe róże też są śliczne
[Kimorek] Sekwoja :3
[Sugar_x] każda róża jest śliczna<3


Kolejne pytanko: czy macie jakieś rośliny?
[Naderia] każda mi zdechła xd
[Lisaczek] storczyki
[Lilianka11] Kiedyś miałam kaktusa
[Jestem_ona] mam
[Sugar_x] u mnie roi się od roślin
[Jestem_ona] w ogródku
[Kimorek] nie mam
[Kana] ja nawet kaktusy zabijam XD
[Sugar_x] palma w dodatku mi zdycha
[Kania] Sztuczne tylko bo żadne u mnie nie umieją przeżyćXDD
[Lilianka11] O Kana ja też XD
[Sugar_x] trzeba jej zmienić ziemię

Kiedy chwilkę popisaliśmy o roślinach i obejrzeliśmy różne śliczne mapki - nadszedł czas na to, byśmy sami stali się roślinami! Przebraliśmy się za rośliny (niektórzy za pszczoły XD) i ustawiliśmy się na mapie do zdjęcia ogrodowego. 

Kolejną atrakcją, a nawet punktem głównym - było wspólne wymyślanie nowej rośliny!

[Wilczaq] to kwiat jest biały i ma fioletową łodyge
[Lilianka11] To ten... właściwość: te takie odstające cosie z nektarem które swiecą w ciemności
[Morton] to jest moja dynia kwiatowa, jak sie ją zje to ma sie wieeeelkie oczy i widzi sie w ciemnosci :3
[Sugar_x] wlasciwosci pylenie kwaitka aby zakwitl
[Jestem_ona] trawke mozna dorysowac?
[Jestem_ona] dzięki temu szybciej bedzie to rosło
[Kana] jak przyleci ten motylek to rosną truskawki gdzie usiądzie
[Nicolqa] zapomniałam powiedziec ze moje serduszka mają na celu ładnie wyglądać XD
[Lilianka11] No to moje listki uleczające XD
[Jestem_ona] dzięki trawce szybciej to urosnie
[Kosmo] zapachy tej roślinki kojarzą się z zapachem czekolady i cynamonu XD
[Sugar_x] truje, bo ją zapyla pszczoła z czarnobyla
[Annazaw38] kora drzewa ma w sobie sok leczniczy ktoóry pomaga na ból brzucha :3
[Lilianka11] Może różne części rośliny mają inne właściwości?
[Morton] na bol pupy za favo
[Lilianka11] Dzwoneczki usypiają/trują, liście leczą, a płatki mogą być używane do jakiś naparów albo miksturek Ev_yuko XD
[Kosmo] dzwoneczki trujące, truskawki leczące xd

Ostatecznie nasza roślina, wraz z dodatkami prezentuje się tak:
Oraz my przy naszej roślince:
Niestety nie udało nam się ustalić nazwy roślinki, mi osobiście najbardziej się spodobała propozycja Mortona - Somnium, co oznacza "Marzenie" po łacinie. Napiszcie w komentarzu jaka nazwa pasuje według Was do naszej rośliny!
Ostatni punkt został przeze mnie przypadkowo podmieniony, ponieważ zapomniałam o przygotowanym przeze mnie punkcie i włączyłam moduł #drawbattle, gdzie każdy miał za zadanie narysować swoją ulubioną roślinkę. Starałam się zrobić screeny każdej z nich, ale nie udało mi się uchwycić rysunku Mortona, więc dodam tylko roślinkę, która zwyciężyła - autorstwa Kosmo!

Dzień się zakończył... ale będzie kontynuacja, z powodu o którym wspomniałam wyżej. Więc zapraszam chętne osoby 20 minut przed Dniem Muffinki, aby dokończyć ten jeden, pominięty punkt, czyli 30.03.2022 o godzinie 18.40 (Dzień Muffinki zaczyna się o 19.00)
Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę! Mam nadzieję że dzień się podobał i liczę na więcej wspólnych spotkań :)



3 komentarze:

  1. Moją ulubioną rośliną jest Kana

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobało jak kolorowo się zrobiło kiedy wszyscy coś narysowali pędzlami. Dobrze wspominam ten dzień!

    OdpowiedzUsuń