10 marca 2022

Herbatka o funkcjach

 Dziś odbyła się herbatka na temat funkcji plemiennych - jako, że to herbatka, to na spokojnie popisaliśmy, popijając przy tym herbatkę.

Organizator: Kana
Uczestnicy: Anvella 2(A) + 1(I), Ala_klopsik 2(A), Kosmo 2(A) + 1(I), Hari 1(A) + 1(I), Pancerniki 2(A), Annazaw38#3983 2(A), Tyna6956#7783 1(A), Ajjjooo#0000 2(A), Hajdula#0000 1(A), Aybekic#0095 1(A)

Na początku zapytałam, kto chciałby herbatki, kiedy zgłosiły się osoby - herbatka poleciała rurami połączonymi z dzbankiem. Kosmo zapytała, czy będzie ciasto, ale niestety... nie pomyślałam o cieście...

Herbaciana mapka zrobiona przez Firletkę ♥


Po zadaniu pytania, kto słyszał wcześniej o funkcjach plemiennych (połowa słyszała, połowa nie - więc tak naprawdę idealnie), przeszłam do omówienia każdej funkcji.


Na początku pytałam, z czym myszkom kojarzy się nazwa funkcji, a potem ja, z pomocą Anvelli i Kosmo tłumaczyłyśmy jak działa dana funkcja. Najciekawsze odpowiedzi padały przy Wolnym Strzelcu, gdzie starsi Marzyciele śmieszkowali, że Wolny Strzelec zajmuje się wolnym strzelaniem XD


Przy omawianiu funkcji Ochroniarza, Pancerniki sprzedał nam ciekawostkę, że ta funkcja została stworzona specjalnie dla niego :) Po omówieniu wszystkich funkcji i zachęcaniu - po zakończeniu herbatki, włączyłam na chwilę moduł #hungrymice.

Dziękuję wszystkim za przybycie, oraz bardzo zachęcam do zgłaszania się, aby pełnić funkcje plemienne (specjalna zakładka "Funkcje plemienne" na górze bloga)


2 komentarze:

  1. AaaAaaA ubolewam ze mnie nie było, chętnie bym popatrzyła jak reklamujecie funkcje B)

    OdpowiedzUsuń