6 marca 2022

Luźne spotkanie w Chatce Plemiennej

 Kiedy rano weszłam do gry, aby przygotować się do jutrzejszego wydarzenia i spojrzałam na listę osób online z plemienia - spostrzegłam jedną z naszych założycielek - Marzenie!

Miło się zaskoczyłam z tego powodu, oraz postanowiłam poinformować innych Marzycieli, aby mieli okazję spotkać Marzenie - na początku graliśmy na roomie 1, a kiedy przyszło więcej osób, postanowiliśmy przyjść do Chatki Plemiennej, teoretycznie tylko na selfie


Przez dość długą chwilę, powiedziałabym, że była to nawet godzina - tańczyliśmy, a Marzenie rozmawiała z Pancerniki o wszystkim i o niczym :)


Dzieło Ev_yuko ♥




Po tym czasie postanowiliśmy włączyć jakiś moduł - graliśmy w chowanego, uno, hungrymice, a na koniec w batatę




Pancerniki i Marzenie kryli się przed wielkimi myszkami

Dzieło Kosmo XD

Po module #batata skończyliśmy granie, a jeszcze później - zaczęliśmy się rozchodzić.
Za spotkanie nie przyznaję punktów, traktuję je jako granie znajomych w Chatce, tak na luziku :)
Mam nadzieję na więcej takich spotkań - miło było spokojnie usiąść razem w grze i porozmawiać, z wieloma Marzycielami! ♥
Jutro zapraszamy na pierwszy dzień zawodów!

4 komentarze:

  1. Fajnie ze pojawiłam się na jednym zdjęciu XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę cieszę się, że pomogłam spotkać marzenie<3 Niby kiedyś też chyba ją spotkałam w grze ale to było na początku kiedy byłam w plemieniu i wiecie wtedy do nie był dla mnie taki zaszczyt XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, zaczynam żałować ze nie mogę pograć z wami

    OdpowiedzUsuń