21 marca 2022

Wyniki konkursu "Wyścig z przeszkodami"

Zapraszam do obejrzenia prac i poznania wyników ostatniego konkursu eventu plemiennego "Blask i Honor" - mowa oczywiście o konkursie "Wyścig z przeszkodami"! Napłynęło do nas 6 prac (jestem pewna też, że ktoś pokazywał mi swoją mapę wyglądającą jak tor przeszkód, ale nie wiedziałam, czy w końcu była na konkurs, czy ta osoba pokazała, żeby pokazać - prace na konkursy prosimy o przesyłanie, niekoniecznie o pokazywanie na tfm). Prace tradycyjnie oceniali Przewodnicy Marzeń - ja, Mesmera oraz Natiibobr. Prace to cztery mapki, jeden rysunek i jedna praca wykonana techniką mieszaną - rysunek + fotografia.

Ala_klopsik - @7899155


Annazaw38 - @7898698



Ev_yuko


Hari - @7898164


Lilianka11


Wilczaq - @7898900



Tak, jak Mesmera i Natii podały konkretnie 2-3 osoby, tak ja chciałam wyróżnić co najmniej cztery, więc miałam sporawy kłopot z wybraniem maksymalnie tych trzech osób... XD Ostatecznie jednak się udało, zsumowałam punkty całej naszej trójki i się udało! Więc: zdecydowałyśmy że pierwsze miejsce zajmuje... Ev_yuko! Wielkie gratulacje dla Ev, to już kolejne zwycięstwo - otrzymujesz 6(K)! Drugie miejsce natomiast trafia do dwóch osób, a są to Ala_klopsik - świetna mapa, na temat i estetycznie zrobiona, oraz Wilczaq, którego mapa nie jest zrobiona dokładnie jako "wyścig", ale urzekła nas swoim wyglądem - Ala i Wilczaq otrzymują po 5(K). Pozostali uczestnicy otrzymują po 4(K) - dziękujemy za udział w konkursie! Jako, że jest to ostatni konkurs eventu plemiennego "Blask i Honor" - przypomnę o możliwości zdobycia tytułu "Łamacz konkursów" i pod bonusem od Ev_yuko - tytuł ten zostanie przyznany osobom, które wykonały wszystkie trzy konkursy eventu plemiennego!

Ev_yuko


Tak jak już napomniałam wyżej - tytuł "Łamacz konkursów" można otrzymać za zrobienie wszystkich konkursów w miesiącu (evencie plemiennym). W tym miesiącu takie osoby są trzy, a mianowicie: Ala_klopsik, Ev_yuko oraz Lilianka11! Są to osoby, które zdobyły ten tytuł po raz pierwszy w historii plemienia - dlatego podwójne gratulacje! Więcej o tytułach plemiennych można przeczytać pod tym linkiem. Jeszcze raz podziękuję za udział w konkursie tym oraz pozostałych z tego eventu plemiennego wszystkim, oraz osoby, które są chętne na więcej konkursów, lub chcą zawalczyć o tytuł "Łamacz konkursów" w evencie plemienym "Smak Radości", który właśnie dzisiaj się zaczyna - odsyłam do nowych konkursów plemiennych!

1 komentarz:

  1. Cudowne te prace konkursowe<333 Dziękuję za pierwsze miejsce oraz brawa dla innych bo serio kozak wam wszystkim wyszło. Również brawa za zdobycie tytułuwuwu

    OdpowiedzUsuń