14 marca 2022

Zawody Blask i Honor - konkurencja 3 - 5 sekund

 Organizatorzy: Kana, Ala_klopsik 9(O), X_melon_x 5(O)
Uczestnicy: Anvella 3(A), Jestem_ona 3(A), Kosmo 3(A), Ev_yuko 2(A) + 1(B), Wilczaq 2(A), Kamileg 1(A), 
Obserwatorzy: Pancerniki 1(A), Andgora 1(A)


W dniu dzisiejszym odbyła się trzecia kategoria w naszych tegorocznych zawodach "Blask i Honor". Do godziny 19tej była ona tajna - nazwana niespodzianką. Ala_klopsik wymyślił, że można przenieść 5 sekund na TFM, zrobił mapę oraz wymyślił bardzo dużo pytań!

Zasady były następujące: My (organizatorzy) podajemy pytanie do wszystkich - i osoba, która pierwsza napisze poprawną odpowiedź - przesuwa się o jedno pole do przodu. Kiedy gracz stanie na polu tęczowym - musi odpowiedzieć na trzy pytania pod rząd (są tylko do niego) w ciągu 20s i wtedy albo ma zaliczone i gra dalej normalnie, albo nie może odpowiadać pięć rund.


Na początku gra szła powolutku, poruszyć udawało się na krzyż trzem osobom. Po chwili gry jednak na planszy zrobił się ruch.

Pierwsza na tęczowe pole męki weszła Anvella i udało jej się odpowiedzieć poprawnie, w czasie, na wszystkie trzy pytania!


Rozgrywka toczyła się i toczyła. Osoby, którym nie udało się odpowiadać na polu tęczowym traciły swoje pozycje, a na ich miejsce przychodziły nowe myszki. Anvella daleko przed wszystkimi docierała do mety, co jej się w końcu udało: zajęła (kolejne w zawodach) pierwsze miejsce!

Razem z Anvellą wyjść musiał inny zawodnik, będący bliżej mety niż startu Wilczaq. Zostało czterech graczy: Jestem_ona, Kosmo, Ev_yuko i Kamileg.


Później wyjść musiała także Ev_yuko, dzięki czemu Jestem_ona i Kosmo miały zagwarantowane miejsca na podium.
Po wejściu na tęczowe pole nr 10 - Jestem_ona odpowiedziała poprawnie, więc jej droga do mety była już bardzo prosta.

Kiedy Kosmo weszła na to pole... nie było już tak kolorowo - nie udało jej się odpowiedzieć na nasze trzy pytania, przez co musiała odczekać 5 rund, tylko dla Jestem_ona. Pierwsze i drugie pytanie do Jestem_ona poszły bardzo ciężko (czyli nie poszły), jednak za czwartym razem udało się! Jestem_ona zajęła drugie miejsce! 


Kiedy Jestem_ona zakończyła rozgrywkę, Kosmo stwierdziła, że też chce dokończyć grę, więc zadaliśmy jej z Alą i Melonem dwa pytania, dzięki którym dotarła na metę!

Na planszy pozostał jeden uczestnik....

Kamileg niestety nie dotarł do mety, jednak nie opuścił swojego pola do ostatniej chwili!

Ostateczny wynik z dzisiaj: 1 miejsce - Anvella, 2 miejsce - Jestem_ona, 3 miejsce - Kosmo

Lekkoduch 1,
Pancerniki 3,
Anvella 8 + 4 = 12,
Wilczaq#9140 1 + 1 = 2,
Tosia#9500 1,
Hari#5926 2,
Eevve#4748 1,
Ajjjooo#0000 2,
Kosmo#7692 2 + 2 = 4,
Hajdula#0000 4,
Olka#7338 1,
Jestem_ona#7797 3 + 3 = 6,
Usmiechnij_sie#9743 1,
Annazaw38#3983 2,
Tenesee#1596 1,
Wiewki 1,
Andgora 1,
Ev_yuko 1 + 1 = 2,
Klopsik12xd 3,
Kamileg24 1 + 1 = 2

Dziękujemy z udział! Przed nami ostatnia konkurencja, w sobotę odkryjecie drugą niespodziankę!


2 komentarze:

  1. Cudowne to było, mam nadzieje że jeszcze w przyszłości zagramy w too. Też stresowałam się tęczowego pola i rzeczywiście jak weszłam to serduszka zaczęło mi szybciej bić xD Ale przynajmniej proste pytania wtedy dostałam B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś nie wyszła to miałabyś szansę na 2 lub 3 miejsce!

      Usuń