2 listopada 2014

Przebranie halloween

DODAŁO MI PO KILKA RAZY ANKIETĘ, GŁOSUJCIE NA TEJ PIERWSZEJ OD GÓRY. POTEM SPRÓBUJĘ TO NAPRAWIĆ.

Wy wybieracie zwycięzce, ale uprzedzam, że nie ma dodatkowych punktów za wygraną :) Osoby, które wzięły udział: Weroniczkab, Litkusia, Bimbusia, Kemishii, Kubstan i Lemoneye. Lemoneye niestety twoja praca mi zaginęła, w sensie ta z dressroomu opis mi został. Proszę na następny raz opis i zdjęcie wysyłać w jednej wiadomości, bym nie miała spamu na poczcie. Punkty za wzięcie udziału i tak będą przyznane mimo zaginionej pracy.

Zbieracz cukierków.
​Strój miał na celu pokazanie myszki z czekoladą. Dlaczego z nią?. Dlatego gdyż ona kojarzy się z cukierkami. Akurat na evencie zbiera się różne słodkości min. cukierki,czekoladę. Kwiatek służy jako
ozdoba taka dla dziewczyn bardziej. W tym dałam gwiazdę na ogonek ponieważ przypomina nocne zbieranie cukierków w Wielkiej
Brytanii. No i pozostała kokarda miała pokazać elegancki wystój tego święta jak na tfm i w życiu realnym. Sam strój jest dla takich wielbicieli
kreatywności i cukierków.


Duch.
Okrutny morderca, zabity przed laty arystokrata. Podobno w rubinie na jego ogonie zaklęta jest jego dusza.







Mumia. 
Oto mumia faraona. Na każdym, kto naruszy jej wieczny spokój, ciąży klątwa. Co robisz, myszko? Nie wcho...






 

Harry Potter.
Dla dziecięcych myszy o słabych nerwach.







Bardzo Straszny Zamordowany Królik. Straszy w opuszczonym wesołym miasteczku, mordując marchewkami każdego kto się zbliży.












Can't run... mszxmszx... Zepsuła mi się latarka! mszxmszx mszxmszx Kartka! mszxmszx






Haloween'owa dziewczynka ^^
Opis stroju:
Ubrana w słoneczne futerko, (bo Haloween, nie musi być straszne ;P) brązową fryzurkę, szalik w paski oraz koszyczek z dyni do zbierania cukierków. Mała Litkusia jest gotowa na to wspaniałe święto!
Duch nawiedzający dom



Morderca

6 komentarzy:

  1. Wydaje mi się że Can't run to Slender Man .-.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten konkurs widniał w aktualnych konkursach od końcówki września :)

      Usuń
    2. Oki zwracam honor i przepraszam!

      Usuń
  3. Wszystko ładnie pięknie ale mumii nie widać .___. Czy tylko u mnie tak jest?

    OdpowiedzUsuń