28 listopada 2014

Rysunek Fiszki

Jestem zaskoczona frekwencją i dziękuję, że tyle osób wzięło udział :)
Oto prace:
Zuziaxa
Saimite
Omoroz
Netwka
Natchnienie
Anastaziaq
Kemishiii
Fiszka

Fiszka wybierała zwycięzcę. Oto wiadomość od niej:
Jakbyś mogła kilka słów ode mnie ;):
Nie spodziewałam się, że tyle osób weźmie udział :) Jestem pozytywnie zaskoczona, bo każda praca ma swój styl i jest na swój sposób wyjątkowa. Każdej z osobna wypadałoby nadać tytuł wygranej, bo wszystkie przypadły mi do gustu. 
Są śliczne! ;) Jednak jedna z prac w szczególności mnie odwzorowała. 
Jest to praca Natchnienie i to jej należą się gratulacje ode mnie. Podoba mi się klimat i charakter tej pracy. Trafiła w dziesiątkę ;) Jeszcze raz wszystkim dziękuję za wysiłek i pracę w to włożona, jesteście najlepsi :)
Teraz ode mnie. Wyróżniam dwie prace, które mnie oczarowały: Saimite i Zuziaxa ;)

8 komentarzy:

  1. Czyli mamy tak jakby trójkę na podium ^^
    Sai - naucz mnie robić takie gify *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ,,ktoś'' to Anstaziaq.. Napisałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, jak zapisywałam to mi nie zmieniło nazwy i wyszło zamieszanie. Dziękuję, że napisałaś :)

      Usuń
    2. Spoczko ^^

      Usuń
  3. ja mam pytanko.A gdzie sa punkty ze wszystkich konkursow itp? nie te zmiesiaca tylko ogolne bo tamte ogolne sa od 51 "/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie na ":)" ale one nie są uzupełniane, dlatego większość znajdziesz w ogólnej punktacji :)

      ctr+f

      Usuń
  4. Saimite, boziu jakie słodkie :D *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Celowałam w ciemno. Dobrze, że ci się praca podoba i cieszę się, że trafiłam w gust :). Rysowanie ciebie było przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń