25 lutego 2016

Rocznica u Odkrywców

22 Lutego o 19.30 weszłam do gry specjalnie aby być na rozpoczęciu rocznicy plemieniu. Napisałam od razu do Szczurba. Zaprosił mnie.

Na początku tłumaczył, co będziemy robić. Myszki słuchały z wielką chęcią,niektórych musiał wyrzucić, ponieważ mu przeszkadzali. Później według planu był quiz min. o plemieniu.

Pierwsze miejsce zajęła Tambusia,.drugie Blowekhd,a trzecie  Zaczarowanae.

Potem zwiedzaliśmy mapy. Było ich dużo do tego ładne. Później musiałam się wylogować z gry. Byłam od 19.30-20.30

Autor: Weroniczkab


20 komentarzy:

  1. Czytając ten opis nie żałuję, że mnie nie było. Zanudziłbym się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życie to nuda.. więc się nie dziwie XD

      Usuń
    2. Opanuj się ze swoim chamstwem przynajmniej na tym blogu. Skoro jest nudą to wolę bardziej go nie zanudzać spędzając czas w Twoim nudnym plemieniu. :D

      Usuń
    3. Przykro mi nie widzę tutaj chamstwa.. Chamem to jesteś ty.. tylko i wyłącznie przez ciebie Marzyciele zaczynają.. upadać. I taka jest prawda.. Większość dobrych osób które tam były odeszły.. Świetnie poprowadziły by one kolejne pokolenie Marzycieli.. Jednak tak się nie stanie. Przez pewną myszkę o nicku: Mrkapii.

      ~Współczuje myszką w tym plemieniu.. które muszą go oglądać ;)

      Usuń
    4. Tej tej! Nie obrażaj myszy w plemieniu! Skąd masz pewność, że wszystkie źle się czują? Niektórzy nawet nie słyszeli o tej myszy. Igły z widły niekiedy robicie XD

      Plemie będzie trwać tak długo jak długo wodzowie będą w plemieniu i nie ważne ile myszy jest w plemieniu.

      Co do opinii Mrkapii - miał prawo tak napisać. Wyraził zdanie - mnie by się nudziło - nie napisał, że było nudno.

      Ty za to Szczurb - obraziłeś go, bo to był komentarz do konkretnej osoby.

      Uważajcie na formę/ szyk zdania jaki piszecie, bo to ma znaczenie.

      Usuń
    5. Popieram Szczurba, plemię się przez Kapiego kompletnie rozpada. :) ~`Zuzia

      Usuń
    6. Również popieram :)) ~Majcioch

      Usuń
    7. A ty Mesmera nie musisz ciągle na siłe bronić Kapiego, to widać. ;p ~`Zuzia

      Usuń
    8. Aż przykro się czyta jaka jest wzajemna wrogość...

      Usuń
    9. Nie bronię na siłę. Pokazałam wam jak to wygląda jak czyta ktoś nie wtajemniczony w cały konflikt.
      Więcej dystansu.

      Usuń
    10. Wytłumaczę wam jeszcze raz, bo widzę nie pojmujecie. Już obu stronom wytykałam by uważali na słowa.

      "Czytając ten opis nie żałuję, że mnie nie było. Zanudziłbym się." - to jest wyrażenie opinii - w jego mniemaniu - może się mylić, ale to opinia. Gdyby było zdanie: Nudno było - to już nie jest opinia a obraza.

      "Twoje życie to nuda.. więc się nie dziwie XD" - To już pisanie o konkretnej osobie, gdyby odpisał, że innym się podobało to by wykazało, że tylko ta jedna osoba się nudziła, ale tak to jest obraza jednej osoby za opinię.

      Teraz pojmujecie? Jeśli nie, to widać, że macie problem z odróżnianiem. I nie patrzcie kto co napisał tylko co jest w treści. Wyobraźcie sobie, że to pisały randomowe myszki.

      Usuń
    11. No nie wiem czy pisanie, ze sie nie zaluje, ze go nie bylo, bo sie by zanudzil jest opinia, a nie obraza XDDD To jest taka sama obraza jak "Nudno bylo". Tylko w tym przypadku wskazuje, ze byl na tym dniu. Wedlug mnie wyrazanenie opini, ktora nie ma na mysli obrazy, brzmialaby tak: "Zorganizowalbym na twoim miejscu wiecej rozrywek, by bylo ciekawiej". Plz ;-; Bronicie Kapiego jakby byl jakas swietoscia. Moze nowa wiare wyznajecie? :D "Kapislam"? :D ~Zuzia

      Usuń
    12. Ja wyznaję wiarę w Daleja.

      Hmm... bardzo ładnie Zuzia dowcip Ci się wyostrzył.

      Powinnam usunąć ten komentarz, bo nie uważałam, go za przyjemny i lekko drażniący (nikt z organizatorów takich nie lubi), ale byłam jednak ciekawa jak się zachowają osoby. Na szczęście jest lepiej niż myślałam.

      Usuń
    13. Taki żartowniś ze mnie, hihi. ~`Zuzia

      Usuń
    14. Mrkapii z komentarzem przesadził, ale ta kłótnia pod spodem także jest przesadą.

      Przypomina mi się czas gdy wszyscy uwzięli się na jednego z naszych szamanów. Proszę przestańcie. Czuję się przez was nękana ;-;

      Usuń
  2. Mi niestety nie pasowało by przyjść, a szkoda, bo chciałam choć na jeden dzień wpaść :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczyłem, że ty albo Znajoma się pojawicie..
      No ale wiadomo nie każdy ma czas ;)

      ~Zapraszam na inne konkursy/eventy które będą organizowane.

      Usuń
    2. Prędzej, czy później na coś wpadnę :D

      Usuń
  3. Jaki kod do mapki z quizem?

    OdpowiedzUsuń