22 lutego 2016

Wyniki konkursów

Bardzo przepraszam. Znowu się spóźniłam z wynikami, tym razem z kilkoma.

Zacznę od ankiety, która wisi już długi czas na blogu.
 Wygrał strój nr 6, który należy do Majcioch.
Gratuluję










Eventowe myszy!
Na ten konkurs otrzymałam tylko dwie prace. Osoby te otrzymują 7 pkt. Dziękuję Wam za wzięcie udziału :)
Weroniczkab
Misiamela

Luty pełen zdarzeń.
W każdej miejscowości coś się dzieje, nie musi być to konkretnie impreza czy jakieś wyjście. Wystarczy coś zwykłego. W konkursie wzięły udział trzy osoby. Niestety to za mało by wybrać zwycięzce dlatego wszystkie otrzymują 6 pkt. Możecie powiedzieć, która praca wam się najbardziej podoba.
Alyss123

Weroniczkab

Wiewki
Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie :)

W tym tygodniu powinny pojawić się konkursy na kolejny miesiąc :)

11 komentarzy:

  1. "Na ten konkurs otrzymałam tylko jedną pracę: Misiamela. Osoba ta otrzymuję 7 pkt. Dziękuję Tobie za udział :)"

    otrzymuje*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnee prace. Ale czemu nie ma mojej pracy na konkurs "Eventowe myszy" ? przecież wysłałam tylko napisałam"konkurs jak - przeżywasz event" czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka "Konkurs - jak się czujesz podczas eventu"

      Usuń
    2. Konkurs nazywał się ''Eventowe myszy!'', a nie ''Jak się czujesz podczas eventu?''. Skoro było nie na temat to po co miała by Marzenie wstawiać tę pracę?

      Usuń
    3. Prześlij jeszcze raz. Chyba nie dotarła. Jak prześlesz to wstawię ją w poście :)

      Usuń
    4. Dzięki,że wstawiłaś pracę :D,sry ,że narobiłam problemu i nie napisałam jak miało być,jak wysyłałam to byłam rozkojarzona. Xd

      Usuń
    5. Nie ma sprawy, powinnam być bardziej spostrzegawcza :)

      Usuń
  3. Praca Misi pasuje do każdego eventu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca Misiamela wyraża tyle emocji, to wszystko co czuje się podczas eventu XD

    OdpowiedzUsuń