8 września 2016

Macarena z Su Shi.

Od Sansolo
Sansolo siedział w chatce. Nagle sobie myśłi "Ojej, nudno tu samemu, zwołam Marzycieli i będzie imprezka!". Jak pomyślał, tak zrobił.
Po chwili przyszłą Xdslodziak, Mirtilla i Ewelisa. Rozmawialiśmy najpierw, później Sansolo włączył Macarenę. Wszyscy się kłócili, co wybrać.
Po wspólnej konsultacji wybraliśmy właśnie Macarenę. Oprócz pląsów, były także selfie, a także wariacja w łazience. Jak na 4 myszy, bawiliśmy się świetnie. Na końcu imprezy Sansolo pomyślał, żebyśmy się jakoś nazwali, jako grupę. Nie główkowaliśmy się długo, wybraliśmy pierwszą propozycję: Su Shi.

Sansolo także chciał zrobić imprezę w sobotę o 15

8 komentarzy:

  1. Nie ma to jak spontaniczna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo nikt nie potrafi poprawnie napisac mojego nicku xD

    -Pozdrawiam, Mirtillia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, nic się nie stało, w sumie to....nic trudnego w moim nicku tylko to "i" przed "ll" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Żal, usunęliście mój komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę, żeby był tutaj twój komentarz.
      Potwierdzenia z gmaila usunęłam, więc nie jestem pewna x:

      Usuń