1 września 2016

Syskaa!

Hej, tu Sysia! ó3ó
Właściwie to sama nie wiem, od czego mam zacząć... na imię mi Martyna i jestem takim sobie graczem, graczką, no nie wiem, niepotrzebne skreślić. Oprócz Transformice grywałam w wiele innych gier, obecnie najczęściej w League of Legends i Elsword. W wolnych chwilach rysuję, myślę, wkurzam innych, opróżniam lodówkę, gadam jak najęta lub po prostu śpię. Nienawidzę nudy i pierogów na słodko.

Jestem prawdziwym nieogarem; czasem potrzebuję dłuższej chwili (a były przypadki że zrozumienie czegoś zajmowało mi nawet cały dzień) żeby zrozumieć, co chce mi dana osoba powiedzieć. Uwielbiam gadać głupoty, śmiać się i ogólnie jestem trochę takim śmieszkiem starającym się rozśmieszać każdego. Pasjonuję się gitarkami elektrycznymi, co może się wydawać dla niektórych trochę dziwne, bo nigdy nie ograłam żadnej (ba, nawet nie trzymałam w rękach), ale tak właśnie jest! Zakochałam się w ich brzmieniu i planuję w niedalekiej przyszłości zakup takowej i nauczyć się grać ^^'.

Przygodę z Transformice zaczęłam 25 lipca 2011 roku, czyli wtedy, kiedy myszki nie były aż tak bardzo rozwiniętą grą jak teraz. Nie było truskawek, futerek, umiejętności, kolorowanych ubranek, a wszystkie moduły były prowadzone przez boty, niektóre (jeśli nie wszystkie) założone przez graczy. Grę poznałam dzięki mojej koleżance, która pokazała mi ją pokazała. Mój nick wzięłam od zdrobnienia własnego imienia, pozamieniałam kilka literek i bum. Syskaa.
Bardzo się utożsamiam z moim nickiem i od tamtego czasu używam go w każdej grze i wszędzie indziej.
Jako, że jestem bardzo szybko uczącą się myszką szamanowanie i wj nie sprawiło mi większego problemu. Moim pierwszym plemieniem do którego dołączyłam było angielskie plemię Heaven C - angielskie, gdyż wtedy nie było polskiego serwera.

Do Marzycieli pierwszy raz dołączyłam wtedy, kiedy miało tą 'złą sławę', co sprawiło, że jak szybko do niego dołączyłam, tak jeszcze szybciej uciekłam. Zatrzymałam się na trochę w Vulpesach, lecz i tam nie zagrzałam miejsca. Zaczęłam skakać po plemieniach, marudnej mnie oczywiście nic się nie podobało i nigdzie nie usiedziałam długo. Nie miałam się gdzie podziać. Sprawiło to, że wkrótce i tak powróciłam do Marzycieli dzięki pewnej bardzo miłej myszce ;3. Wróciłam tutaj też po części z tego powodu, żeby zobaczyć, jak plemię sobie aktualnie radzi po tylu latach od mojego odejścia, czyli po prostu zżerała mnie ciekawość. Tak się wkręciłam w plemię, że aż zostałam w nim Ochroniarzem ^^.

Kiedyś spędzałam bardzo dużo czasu na forum, może nawet więcej niż na grze, jeszcze wtedy kiedy miało stary wygląd. Obecnie nie korzystam już z niego w ogóle z powodu perma.

BONUSOWE PYTANIA CZY COŚ

1.Gdzie najwięcej czasu spędzasz w grze?
2.Jak się czujesz w roli Ochroniarza?
3.Dlaczego grasz na bc?
4.Z kim lubisz najbardziej grać?

1. Najczęściej afkuję w chatce grając w inne gry (np. League of Legends), a jeśli nie gram w nic innego siedzę na normalnych roomach, lub na vanilli, gdzie farmię firsty. Czasem zagram sobie również na bootcampie a czasem i na survivorze, gdyż chcę wbić te statystyki z profilu XD.

2. W roli Ochroniarza czuję się dobrze, zero stresów i w ogóle ;3. Lubię robić to, co robię, sprawia mi to przyjemność i nie zamierzam porzucać mojej funkcji ^^

3. Żeby dogonić Pancerniki Granie na bc pozwala ogólnie rozwijać umiejętności w rozgrywce, w moim przypadku pomaga również w jak najszybszym przejściu zwykłych mapek. Chodzi o to, że przejście niektórych zwykłych mapek polega na tym, co często można spotkać na bootcampie (np. corner jumpy, turn jumpy czy wspinanie się po czekoladzie, która niekoniecznie musi być postawiona pionowo ;3).

4. Nie mam jakiejś ulubionej osoby i nie chcę tu także nikogo faworyzować czy coś, często skaczę po pokojach szukając łatwych firstów przez co w większości gram sama, ale kiedy nie zależy mi na firstach tak bardzo gram po prostu tam, gdzie jest większość moich znajomych.

I tutaj kończy się mój wpis gdyż mogłabym tak gadać, gadać i gadać, i nigdy bym nie skończyła, dlatego żegnam się z wami, narazie i cześć!

17 komentarzy:

  1. Syskaa, jak chcesz to mogę (jak zakupisz gitarę) trochę pomóc :)). Uwielbiam grać na gitarze CX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? O, to super ;o Chętnie skorzystam z pomocy ^^

      Usuń
    2. Jej!
      Powiedz od razu jak zakupisz ^^

      Usuń
  2. Wiem,że czytasz książki xd jaka twoja ulubiona,i czy masz w lolu nazywanie inaczej postaci niż jej nazwa? (np.kata-katrin). Sysia powiedz mi dlaczego lubisz teamo tak bardzo i czy nie lubisz katy? To czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja wiem, czy mam jakieś ulubione? xD Ostatnio przeczytałam "Wybacz mi, Leonardzie" Matthew Quicka, bardzo fajna i dająca do myślenia książka ^^. Od tego autora mogę jeszcze polecić "Prawie jak gwiazda rocka", też jest super. Obecnie czytam sagę wiedźmińską, wciągnęła mnie tak bardzo, że jestem już na trzeciej książce z siedmiu XD. Co do nazw bohaterów - raczej nie przekręcam ich imion. Czemu lubię Teemo...Oj XDD Nie wiem no, po prostu podoba mi się jego szatański motyw...i to, że jest najbardziej denerwującą postacią w League. Uwielbiam feedujące Katariny, bo wtedy można w normalny sposób wygrać grę xD a tak całkiem serio, nie wiem, jest mi obojętna, nie potrafię nią grać a i gra na nią nie musi być aż tak trudna, jak dobrze będziesz ją połkować i wgl ^^

      Usuń
  3. Chciałem tylko zaznaczyć, że na przedostatnim zdjęciu widać mnie i moje dwie wierne fanki, które popłakały się oczywiście ze szczęścia, że ktoś taki jak ja robi sobie z nimi selfie. Aha i od razu mówię, nie kazałem im za to zdjęcie zapłacić po 500 serów na osobę.
    PS: To prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, Pancerniki to wszystkim wmawiasz?
      Może to lepiej, bo jakby ktoś się dowiedział prawdziwego powodu, nie było tak dobrze :c

      Pamiętaj z Syską będziemy Dalej Cie wspierać w twoich trudnych chwilach. Nie musisz nam za to serów płacić! My i tak Cie lubimy :)

      Usuń
    2. Znajoma nikt ci nie uwierzy bo ja napisałem że to prawda więc wiadomo że to prawda

      Usuń
  4. Widzę w tobie bratnią dusze ;-;

    p.s jak to czytałam jadłam zupę...zaczytałam się i nie trafiłam łyżką do buzi XDDDD

    ~Ami

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie reklamować innych blogów bez konsultacji z administratorem bloga.

      Usuń
  6. Cieszę się, że Syskaa chciała coś o sobie opowiedzieć ^^

    Syskaa, takie nietypowe pytanie, którą z map vanilliowych kojarzysz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pierwsza która mi przyszła do głowy po przeczytaniu "vanilliowych" to mapka ze spadającymi jabłkami XDD nie wiem czy to jest odpowiedź na pytanie, ale no...wiele mapek kojarzę, jeśli nie wszystkie ;33

      Usuń
    2. O.o witam kolejnego vanillowca :P

      Usuń
    3. Jabłka? Pewnie te kule co lecą i zabijają biedne myszki xD

      Usuń