30 września 2016

Kartka z kalendarza i miasto

Na miasto dostałam dwie prace, jeśli ktoś wysyłał, a nie doszło, niech poda link do zdjęcia mapki w komentarzu.

Prace:
 Alyss123. "przedstawiający Pomnik Siewcy niedlaleko mojego domu i jest on atrakcją dla wielu ludzi. Alyss123"

Wiewki. Wybrałam symbol Inowrocławia, miasto znajduję się w województwie Kujawsko-Pomorskim.. Kolorystyka logo nawiązuje do żółto-biało-czerwonej flagi, a zielony zarys drzewa wskazuje na uzdrowiskowy charakter miasta. Do stworzenia znaku wykorzystany został pomnik w kształcie pawia. Na mapce jak widać dałam dużo roślin, zieleni ze względu na ten charakter. Wstawiłam ekran żeby można było posłuchać muzyki, stół z krzesłami, i dałam grunt na logu więc można na poszczególne miejsca wejść. Tło mapy jest ciemne ponieważ jakoś dla mapek pasuje mi ciemne tło.

Alyss123 otrzymuje 6 pkt, a Wiewki 7 pkt - za piękny opis.

Kartka z kalendarza
Niepodpisane

Wojnalik
Alyss123
Konkurs wygrywa Wojnalik. Gratuluję :)

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursach :)

14 komentarzy:

  1. Ah znowu Wojnalik, najpierw wyzywa plemie, a nastepnie do niego dolacza. Psuje tylko klimat plemienia ;/;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, ze plemie mialo maly spadek, a mnie czasem puszczaly nerwy nie znaczy, ze teraz nie jest lepiej.Z reszta zawsze bynajmniej publicznie staralam sie wszystko pisac na spokojnie. Prosze nie robmy dramy o byle blachoski, bo chcialam wrocic do starej nostalgicznej druzyny, to nagle sie ktoz przyczepia:/

      Usuń
    2. I jesli mozna, prosze, nie boj sie podpisac, nie gryze ;w;

      Usuń
    3. Każdy (kto nie jest na czarnej liście) może wrócić. Na tym właśnie polega to plemie. Staramy się nie chować urazy :)

      Usuń
  2. Ładne pracę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Wojna, świetna kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne prace, podoba mi się ta zwycięska, ale myślę że rysunek od Alyss powinien wygrać. ;v;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysunek Alyss jest niesamowity, jednak raz na jakiś czas trzeba docenić też pracę innych osób :)

      Usuń
  5. Moje było niepodpisane /Dupoloty xddd

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wgl To dzięki. Super ta praca Alyss, podoba mi się B)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie róbcie wojny z Wojnalik xd podobają mi się wszystkie prace :) Wojnalik robiłaś w gimpie? Bardzo ładne chyba wstawię jako tapetę w telefonie ;) Wiewki piękna mapa i ciekawy opis ;) Dyploty ciekawa kartka :) ciesze się że ktoś jeszcze bierze udział w tych konkursach.

    OdpowiedzUsuń