8 czerwca 2017

Dzień Hobby

Organizator: Kingapysia
Dzisiaj (08.06) odbył się "Dzień Hobby". Organizatorką byłam ja i zaczęliśmy dzień ok. godziny 18 gdy było 10-14 myszek w chatce. Zaczęliśmy dzień od dzielenia się ze sobą swoimi zainteresowaniami. Zajęło nam to chwile po czym przeszliśmy do zabaw. Pierwsza zabawa polegała na narysowaniu rzeczy która kojarzy się danej osobie z jej hobby. Mieliśmy problemy z odgadnięciem 2 rzeczy (Kinia006, Myszkoks9 zemścimy się! :D). Następnie przeszliśmy do kategorii sportowej gdzie zadaniem było przejście mapy wyścigowej z którą poradzili sobie tylko nieliczni. Ostatnimi już atrakcjami były moduły. Zagraliśmy w crowdsurf, deathmatch, bafflua oraz uno. Mam nadzieję że myszki miło spędziły czas i widzimy się już jutro na kolejnym tematycznym dniu!

Opis od Marzenie:
Wszystko zaczęło się od powitania i o opowiedzeniu o swoim hobby. Każdy miał szansę się wypowiedzieć.
Następnie przeszliśmy do atrakcji. Zadaniem było odgadnięcie co rysuje dana osoba. Takie kalambury związane z naszym hobby. Nim jednak przystąpiliśmy do rysowania była mini walka o Omoroz, z kim ma siedzieć. W końcu usiadła na podłodze by zarzegnać dalszej kłótni.  Najwięcej trudności sprawiła zagadka Myszkoks9.

Potem czekała nas przebieżka przez różne moduły :)

4 komentarze:

  1. Haha, ciekawe jak się odpłacicie mojej zagadce co? :P
    Wiedziałem, że moja będzie najtrudniejsza. Hehe.
    (Myszkoks9)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kingapysia, bardzo fajnie to urządziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że dobrze się bawiliście ;)

    OdpowiedzUsuń