17 czerwca 2017

Dzień Zabawek

Organizator: Udubuduuu, Weroniczkab
Dziękuję UduBuduu za screeny!
Na wstępie oglądnęliśmy film o zabawkach. Rozwinęła się dyskusja o zabawkach min. hello kitty, śmierdzące gumy?.  Miałam kłopoty z internetem ,dlatego poprosiłam Udbuduu , aby zorganizowała mi dzień. Głównie to ona organizowała , a ja jej pomagałam.


Potem zagraliśmy w domination. Wygrali niebiescy (dobre zabawki).











Następnie odbył się konkurs na zaprojektowanie zabawki , czyli głównie przebranie się za nią i napisanie , za jaką się przebrano. Odwiedziła nas nawet Alepejkowa z Odkrywców. :-)






A oto jak się przebrali:
Kto jest kim ? jak myślicie? napiszcie w komentarzu!
A konkurs wygrali wszyscy , bo nie mogłyśmy znaleźć kogo oceniałyśmy. xD

Potem to już imprezowaliśmy. :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz